19:20 pest eller kolera: louise

En tjej kommenterade att hon taggat oss båda att svara på de här frågorna (klicka HÄR för att komma till hennes blogg). Här har ni mina svar! Dejana har redan svarat på dessa frågor här.


1. Går du hellre ut (på party etc.) med stökigt hår och snygg makeup eller fint hår och utan smink?
Jag går hellre ut på fest med snygg make up och stökigt hår. Det är så jag brukar köra på vanligtvis ändå, haha! Gillar den looken mer.

2. Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar?
Så himla, himla svårt.. Men jag tror att jag skulle behålla mina ögonfransar och isåfall tatuera in mina ögonbryn.

 

3. Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Jag skulle handla allt mitt smink på nätet för det finns ett bredare sortiment där!

 

4. Skulle du bära mörk lipliner med ljust läppstift i en månad eller en härlig 80tals-perm?
Jag tror inte jag skulle se speciellt bra ut i en härlig 80-tals-perm, haha.. Så jag får helt enkelt köra på läpplooken!

 

5. Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färglada färger resten av livet vilket väljer du?
Jag skulle nog välja neutrala. Jag trivs bäst i det och det passar till precis allt! Fräscht och snyggt även fast jag ibland gillar färgstarka lack också.


6. Skulle du hellre ha “MC Hammer”-byxor eller silvriga lamé-hotpants på dig offentligt?

Jag skulle faktiskt välja de silvriga lamé-hotpantsen då jag skulle kunna matcha dem med en lång tunika haha.

 

7. Har du hellre ha en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna (som man får om man solar i t-shirt och shorts)?

Det är mer mänskligt med en hederlig bonnabränna, alltså väljer jag det haha!

 

8. Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
Håller med Dejana på den här. Hellre en ful klippning då den är lättare att dölja än en ful hårfärg.

 

9. Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin up-inspirerat eller goth-inspirerat – vad väljer du?
Lätt Pin up-inspirerat! Jag älskar röda läppar och en fet utvingad eyeliner. Det brukar jag köra på vanligtvis ändå!

 

10. Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Jag hade hellre blivit av med mitt smink då jag behöver skor på fötterna, smink är bara något kul och inte något livsnödvändigt, haha. Sedan är jag lite av en skofreak så.. yepp, hehe!


Jag taggar alla som vill att göra den här! Go, go, go!


Kommentarer
Postat av: olivia

jag vill oxå göra den:)

2011-08-15 @ 19:39:02
URL: http://oliviahenelll.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv : tackar :)

2011-08-16 @ 01:03:47
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0