00:58 Video: Stor beauty-haul

En video där jag samlat alla produkter jag köpt de senaste veckorna, för att visa er vad som finns där ute och även ge en extra shoutout till några av mina favoritprodukter som jag köper om och om igen. Hoppas ni gillar det!
 
 
 
Produkter jag nämner i videon:

• Lancôme Hypnôse Doll Eyes mascara.
• Tangle Teezer.
• i.d. bareMinerals Mineral Veil.
• Nivea Vitamin Shake Cranberry & Raspberry.
• Zoeva Luxe Face Paint brush.
• Zoeva Luxe Highlight brush.
• Zoeva Wing Liner brush.
• IsaDora Face Sculptor "01 Warm Peach".
• Batiste Conditioning Mist.
• Batiste Dry Shampoo XXL Volume.
• L'Oréal Paris Lumi Magique Primer.
• Max Factor Eye Luminizer Concealer "02 Fair/Light".
• Lumene Bright Now Vitamin C Skin Cocktail.
• Seche Vite Dry Fast Top Coat.
• Biotherm Blue Therapy Serum-In-Oil.
• Swiss Beauty Pearls.


Är du intresserad av att bli en "buzzador"? Klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Jag undrar bara om du har tips på någon bra vattenfast sminkborttagning? :) använder både vattenfast mascara och vattenfast färg till mina ögonbryn, men har inte riktigt hittat någon bra sminkborttagning som jag trivs med än :)

2014-10-07 @ 10:03:20
Postat av: Jossan

Åh vad glad jag blir! Älskar dina haulvideos!

2014-10-07 @ 15:37:55
URL: http://morotenpeter.blogg.se
Postat av: tkwlol

Sucha beauty sucha wow

2014-10-07 @ 18:44:24
Postat av: senpai

*.*

2014-10-07 @ 18:52:00
Postat av: but what if

but what if you are a male and don't like makeup?!

2014-10-07 @ 19:36:57
Postat av: denice

kan du inte göra en hudvårsrutin video eller inlägg? :)

2014-12-18 @ 12:27:58
URL: http://denice.forme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0