18:00 FAKE

Hej på er! Jag är hemma från USA, kom hem torsdagen den 10:e, men har inget internet hemma för tillfället så har inte kunnat uppdatera er om någonting. Jag har haft en fantastisk resa som jag aldrig kommer glömma och tre underbara veckor med min bästa vän. Jag har spelat in en haul-video till er, men självklart strular redigeringen, haha. Den kommer upp så snart jag löst problemet och kan låna någons internet (skriver från mammas jobb nu).
Nu till det viktiga:
Jag har sett och hört om flera fake-konton som skapats i mitt namn, men vill bara upplysa er om att det inte är jag.
  1. Jag har inte och har aldrig haft KIK. Så har ni någon Dejana Pasic på KIK är det inte jag.
  2. Jag accepterar inte läsare på Facebook, såvida jag inte känner igen dem från min skola eller staden jag bor i eller liknande. Alla jag inte känner accepterar jag inte, så har ni "mig" på Facebook är det förmodligen inte jag.
  3. Samma som för Facebook gäller även för Skype. Där är jag ännu mer noga med vilka jag accepterar. Där har jag bara närmare vänner. Så har någon Dejana Pasic skrivit till er på Skype är det inte jag.
  4. På Instagram heter jag "dejanapasic" och där får ni jättegärna följa mig. Är det något annat namn än det är det inte jag.
  5. Jag har heller ingen Myspace eller liknande jag är aktiv på.
Så har någon ni tror är jag skrivit någonting dumt till er på någon sida kan jag garantera att det inte är jag. Jag skulle aldrig få för mig att kränka någon av er fina läsare som stöttar oss som ni gör. Och skulle jag tycka illa om någonting någon av er skriver till mig eller gör (som att skapa fake-konton..) kommer jag inte heller då att skriva någonting dumt till er, utan hålla det för mig själv eller upplysa andra att det inte är jag, som nu. Sprid gärna dessa punkter vidare.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: MOA ~ brunetten i homs

Roligt att du är hemma igen, hoppas att du får internet snart så att du kan blogga mera! :D

2013-01-19 @ 15:54:05
URL: http://homs.blogg.se/
Postat av: Vendela

Gotta hate 'em fakers

2013-01-19 @ 18:08:19
URL: http://www.vendelan.blogg.se
Postat av: sara

hej på dig dejana
jag kommer aldrig göra så mot dig och låtsas vara du aldrig älskar dig så jävligt mycket
snälla följ mig på instagram snälla skulle betyda mycket thebiiebs eller abbas00
du är en av mina förebilder

2013-01-19 @ 19:49:39
URL: http://passionss.blogg.se
Postat av: Anonym

vad rekomenderar ni för smink? finns det något som gör att man ser brunare ut?

2013-01-21 @ 10:35:24
Postat av: SMINKBLOGG!

kan ni inte börja blogga mera regelbundet igen?
Har kollat igenom mycket av era gamla inlägg åså, saknar det.. Uppdaterar sidan flera ggr om dagen..

& snälla ni, kan ni inte kolla in min sminkblogg & kommentera något, det skulle göra min dag! ♥

2013-01-21 @ 17:52:17
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se
Postat av: SMINKBLOGG!

alltså när du har internet igen också! :D

2013-01-21 @ 17:52:59
URL: http://makeupandstuuff.blogg.se
Postat av: busra

hej jag har en fråga, tappar man ögonfransar om man använder mascara varje dag? och om man gör det, kommer dom växa ut igen då senare? snälla svara snabbt <3

2013-01-21 @ 19:42:47
Postat av: Ellen

Gud vad kul att du är hemma igen! <3

2013-01-22 @ 07:18:17
URL: http://lingonet.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

F*n (ursäkta språket) vad dumt! Skulle aldrig göra något sånt speciellt inte mot er.... ÄLSkar eran blogg Dejana och Louise <33

2013-01-22 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0