23:20 Lördagens: Paradox

I lördags skulle jag ut och dansa med kära vänner och inviga min myndighet, hehe. Var med Dejana innan jag skulle iväg och den här gången fick hon stå för mitt smink! Det var första gången hon sminkade mig, TROR jag.. Haha, sjukt va? Det blev så himla fint i alla fall, och jag var supernöjd heeeela kvällen! Alltid roligt med någon annan som sminkar för annars brukar det bara bli det gamla vanliga typ, haha.
 
Hon använde sig i alla fall av den nya ögonskuggspaletten från IsaDora's Paradox kollektion. Den med de silvergråblåa & svarta skuggorna, i nr 64 Paradox. Jag älskar den! Skuggorna i den innehåller sååå mycket fint glitter och skimmer, som gör sig superbra på ögonlocken när man ska ut på festligheter. Man känner sig riktigt glammig!
 
Hade såååå bråttom när jag tog dessa bilder, så det är därför de är ganska oskarpa och konstiga. Men det är bra att den andra bilden blev lite suddig, för där syns glittret!
 
ANSIKTE:
Foundation från Lancome, deras "Teint Miracle".
Puder, "Fit me" från Maybelline i färgen 120.
Skimrigt solpuder från IsaDora.
Rouge från Deborah i färgen "Rosy Dawn".
 
ÖGON:
Alla skuggor ur ögonskuggspaletten nr 64 Paradox från IsaDora,
Svart kajalpenna från IsaDora, "Twist up Metallic Eye pen" i färgen "Deep black".
Mascaran är "One by One" från Maybelline.
Mina ögonbryn har jag fyllt i med en ögonbrynspenna från Deborah.
 
LÄPPAR:
Läppstift från Claudia i färgen "Rose spirit".
Läppglans över från Pierre René i färgen "Ocean blue".


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du göra en hel videoreview på Lancomes foundation som du använder Louise? :)

2012-09-04 @ 06:16:41
URL: http://sofiaelinlovisa.webblogg.se
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fint!

2012-09-04 @ 08:39:15
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Anna-Cee

Jag tycker det blev väldigt snyggt :)

2012-09-04 @ 15:30:36
URL: http://anna-cee.blogspot.com
Postat av: Tilda

Du har så fina ögon! :)

2012-09-04 @ 16:50:37
URL: http://smilizarna.devote.se
Postat av: .

vart är din ullared haul?

2012-09-04 @ 19:01:03
Postat av: Äliin <3

Hej Louise.
Jag kanske inte ska ta upp denna fråga i detta inlägg men ändå. Kan inte ni visa era plagg ur eran garderob? Skulle vara ett stort intresse att kolla på ;)
Kram

2012-09-04 @ 19:22:29
Postat av: selma

Så sjukt fin sminkning! :)

2012-09-05 @ 11:22:35
URL: http://vaashappenin.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0