12:55 Sminkvideo: Smokey Eyes

Äntligen! Jag har redigerat om den här videon kanske...4 gånger nu. I flera veckor. I två olika redigeringsprogram! Haha, det brukar inte vilja samarbeta med mig...när jag redigerat färdigt hela videon vill den inte sparas eller liknande, men nu är den klar och hoppas att den kommer till nytta. Som ni ser på rubriken så är det en video på hur man/jag gör sotade ögon. Perfekt till fest och till många olika utklädnader nu till halloween!
 
Glöm inte att ändra till HD-kvalité genom det lilla kugghjulet i nedre högra hörnet!
 
 
PRODUKTLISTA:

ANSIKTE:
- Cover All Mix concealer från Make Up Store.
- IsaDora B.B. Cream "3 Medium".
- Pür Minerals 4-in-1 Compact Powder Foundation.
- Deborah Natural Effect Blush "01 Chocolate".
 
ÖGON:
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Deborah 24 Ore Eyeshadow "02 Beige".
- Kubiss Eyeliner "Black".
- Make Up Store Microshadow "Pollution".
- Deborah Lash Creator Volume & Care mascara "Black".

LÄPPAR:
- Deborah Light Creator Shine & Volume "06 Vintage Rose".
- Viva la Diva lipstick "59 Pink Peach".

Hoppas ni gillar det!

Kommentarer
Postat av: Josefine

snyggt! kommer nog till användning nu till halloween :)

2012-10-22 @ 15:57:14
Postat av: Jasmine

Gud va fina ögon du har!! Jättebra video också! :)

2012-10-22 @ 16:24:18
Postat av: tina

gud va kul att jag kunde se denna video

2012-10-22 @ 17:48:46
Postat av: Frida

DU ÄR JU GRYYYYYYYYYYYYYM! asbra jobbat!!!!!!! kramar till er båda.

2012-10-22 @ 22:47:21
Postat av: Jag

Gud måste ha den där cover all mix eller vad den hette super bra video som hon/han sa där innan skit snygga ögon! Ska börja kolla er blogg mycke mer!

2012-10-23 @ 17:57:55
URL: http://Likamedjag.blo.gg
Postat av: Siham

Jätte fin blogg och bra video! Skulle ni kunna göra ett inlägg/video på hur ni redigerar era videos? Jag har provat jätte länge men lyckas aldrig. Vilken program andvänder ni?

2012-10-24 @ 15:24:24
URL: http://beautyties.blogg.se
Postat av: Lotta

Snyggt!!

2012-10-30 @ 19:47:03
URL: http://clotta.devote.se
Postat av: :D

är kajalen från kubiss bra? åker den bort under dagen eller så?
för jag ska till ullared på torsdag och är inte säker på om jag ska köpa den eller inte, och om du säger något av detta i videon ber jag om ursäkt för jag kan inte kolla nu.. ;)
men svara gärna i mail, skulle vara jättesnällt!

2012-10-30 @ 21:19:25
Postat av: Lovisa

Hej! Tänkte bara tacka för tipset ang. Kubiss kajalpenna och även säga att den finns på ÖB för 29 kr atm! Ska åka och köpa en till så jag har en på lager, helt klart en av de bästa eyeliners jag testat på! :D

Hare bra!

2012-10-31 @ 19:12:43
URL: http://lovisassmycken.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0