13:23 Video: Getting ready!

Här kommer en liten "Getting ready"-video som jag spelade in innan jag och Dejana skulle fota till den nya designen. Fick spola väldigt snabbt på vissa ställen för att videon inte skulle bli för lång, men ni ser ju allt i en helhet ungefär! Det är såhär jag brukar fixa mig innan jag ska iväg på t.ex fester.



Här ser ni också lite hur jag gör när jag stylar mitt självfall - jag gör i princip ingenting! Men vill ni ändå ha en närmare video på vad jag gör (ibland gör jag mer med det), så får ni gärna säga det i kommentarsfältet nedan =)

Kommentarer
Postat av: Hanna-Beautyboken

Självfallshårvideo! Jag har också lockigt hår och vet aldrig hur eller vad jag ska göra med det ;)

2012-07-03 @ 15:33:40
URL: http://beautyboken.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad heter låten? :) har försökt googla, men hittar inte

2012-07-03 @ 16:42:45
Postat av: Hanna :)

Jätte gärna! :)

Men även kanske tips på hur man kan få till fina lockar som ser ut som självfall, fast det inte är de. :)

Har själv inte självfall, så för min egen del skulle det vara väldigt "användbart". :)

2012-07-03 @ 18:27:25
Postat av: Anonym

Gör en sån video :D



Vad var det för något du tog i håret det var väl inte kokosolja ;O.



Om du gör en sån video kan du förklara hur du fixar håret dagen efter du har tvättat håret och dagar efter för när jag sover blir det plattare varje dag inte lika lockigt.



Skulle också vara kul om du tipsade om några produkter som schampoo,balsam,hårinpackning och styling produkter som du tycker framhäver lockarna på ett fint sätt :).



Bra video btw.:D

2012-07-03 @ 20:02:13
Postat av: Yohanna

Kolla in denna snygga style by tyra klänning!!



http://www.tradera.com/klanning-fran-style-by-tyra-mode-stjarnor-svart--auktion_301743_159282968

2012-07-03 @ 22:53:24
Postat av: evelina!

heej louise!! älskar verkligen dina videos!!

det skulle vara roligt om du klickade dig in på min och mina kopisars nystartade blogg och kanske kommenterade! ölskar bloggen!!

2012-07-04 @ 11:37:19
URL: http://ebevan.blogg.se/
Postat av: L

vad heter låtarna?:)

2012-07-04 @ 21:00:48
Postat av: Anonym

kan inte du göra ett inlägg med vad för produkter du använder för att få självfallet så fint?

2012-07-04 @ 21:23:17
Postat av: linda

hur lägger man upp videos på blogg.se?

2012-07-13 @ 15:42:33
Postat av: Julia

Skulle jättegärna vilja se en video om hur du gör med ditt självfall! :) Och också supermegajättemycket skulle jag vilja se en video på hur man får såna lockar som du har, som ser ut som självfalls-lockar men som är tillgjorda? Jag menar för de som inte har självfall, jag är en av dem iallafall och skulle hemskt gärna vilja göra lockar som ser ut som dina :) Skulle vilja se en sån video (:

Älskar dina lockar!!! :) Kram, och ni har en superbra blogg! <333

2012-07-19 @ 12:56:56
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0