14:42 Lördagens makeup: 2 år

Bloggen fyllde ju 2 år i lördags, när vi gick LIVE och här har ni närmare bilder på makeupen.


Guldiga och bruna ögonskuggor ur Louises NAKED-palett från Urban Decay, ursuddad svart kajal närmast fransraderna, beige kajal från IsaDora i färgen "56 Blonde" och MaxFactor False Lash Effect FUSION mascara på fransarna.

Min bas bestod av Cover All Mix concealer från Make Up Store, IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist", Bronzing Powder från IsaDora i färgen "Terracotta Bronze" och rouge från Deborah i färgen "Rose". På läpparna hade jag läppglans från MIYO i färgen "Bling".

Kommentarer
Postat av: Julia

hej, även jag är från småland(Tranås). Ville bara säga att jag gillar er blogg sjukt mycket! Ni båda är grymt söta och verkligen superbra förebilder!

Min största dröm är typ att få träffa er!

(dejena: älskar ditt leende och dina ögon och louise: älskar ditt hår!!)

Kram!

2012-02-27 @ 15:19:55
Postat av: Anonym

Bra blogg men ni har en design som en tioåring som precis börjat blogga.

2012-02-27 @ 16:00:39
Postat av: BEAUTY TOOLS

Superfint :) Älskar Urban Decays ögonskuggor :)

2012-02-27 @ 17:19:00
URL: http://beautytools.blogg.se/
Postat av: Emma

Snyggt :)

2012-02-28 @ 17:38:48
URL: http://emma-ls.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Hej på dig ! Har följt bloggen ett tag och älskar verkligen alla videos du gör! Jag undrar när MIYO produkterna kommer ut i butik, och då i vilka butiker?

Skulle verkligen uppskatta att du svarade.Kolla gärna in min blogg också :)

Kram!!

2012-03-04 @ 19:42:35
URL: http://ellinormattsson.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0