15:22 Torr och stram?

Känner du att din hy började bli torr, kanske flagna lite och strama? Kanske känns det som att ingen återfuktningskräm fungerar? Då har du inte prövat Eucerin! (Hahaha, det lät som väääärldens sämsta tv-shop reklam..). När jag känner mig torr är detta alltid min go-to produkt. Den återfuktar som bara den! Finns att köpa på Apoteket för runt 50 kr (om jag inte minns fel, kan inte komma ihåg priset i huvudet just nu).

Eucerin ph5 cream, finns att köpa på Apoteket. Amaziiiing!

En annan bra sak med den här produkten är att den är till för känslig hy. Ni som lätt får finnar kanske blir lite skrämda av en så tjock kräm, men de som lätt får finnar ska inte vara rädda för att testa den här produkten. Även finnig hy är känslig! Eller hur? Jag upplever inte att jag får fler finnar av den här krämen och den sjunker fort in i huden och lämnar den len och mjuk. Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har en eucerin jag med, och det är en sån, fast den är i stor pumpflaska och den kostar 85 men jag tycker den när jättebra :D

Fin blogg Louise och Dejana! ♥

2011-09-10 @ 15:47:01
URL: http://rosettflikkorna.wordpress.com
Postat av: Carros Beauty

Jag använder Eucerins dusholja och den rekommenderar jag verkligen till alla med känslig hy och de med eksem och psoriasis. Den är riktigt mild!

2011-09-10 @ 16:34:07
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/
Postat av: Fanny

Alltså, när man ser er i skolan och är på väg att säga ett STORT hej! så kommer man på, jag känner inte er!? Haha! Det bara känns så för att man kommer så nära er på bloggen på något sätt, haha! Ville bara säga det : )

2011-09-10 @ 16:40:14
Postat av: Edet

Hej! jag såg dina videos om äs på youtube och jag säger bara. Wow. Du fick mig att tänka: "vad fasiken håller jag på med!?"

Jag kunde inte leva med tanken att inte skriva detta till dig. Visst är det fel forum och liknande, men du är verkligen super grym! <3



(behöver inte publicera kommentaren om du inte vill.. Jag ville bara att du skulle veta det, även om jag vet att du fått höra det 1000 ggr innan) Kram

2011-09-10 @ 23:28:35
URL: http://bonejerk.blogg.se/
Postat av: Lina

har provat den produkten men ja får bara en massa glans i hyn av den..så för min del funkar den inte..

2011-09-11 @ 11:58:36
Postat av: Ida

Jeans för 150kr!



http://www.blocket.se/vi/35839317.htm

2011-09-11 @ 13:01:29
Postat av: Sofia

Köpte den igår :) så jag ska lätt testa!!

2011-09-14 @ 10:45:39
URL: http://Sooph.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0