08:45 Halloween Tutorial: Snygg vampyr

För att se några bilder från vår lilla Photoshoot igår, klicka här!



PRODUKTER ANVÄNDA I VIDEON:

BAS:
- Maybelline Pure Liquid Mineral Foundation "010 Ivory".
- Baby-/kroppspuder köpt i Serbien (finns att köpa kroppspuder på Lindex och Åhléns).
- Svart ögonskugga: Microshadow "Pollution" från Make Up Store.
- Vit ögonskugga: Deborah 24 Ore Velvet Eyeshadow "White".

ÖGON:
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Kubiss Eyeliner "01. Black".
- Microshadow "Pollution" från Make Up Store.
- Deborah 24 Ore Velvet Eyeshadow "White".
- Rimmel London 1000 Kisses Stay On Lip Liner Pencil "061 Wine".
- L'oréal Volume Million Lashes Mascara "Black".

LÄPPAR:
- Läppbalsam från Dove.
- Rimmel London 1000 Kisses Stay On Lip Liner Pencil "061 Wine".
- IsaDora Perfect Moisture Lipstick "02 Bordeaux Red".
- Bloody Scab (fake-blod) från Brio.
Satt till tjugo över tolv inatt och redigerade videon för att kunna få upp den idag. Hoppas ni gillar den♥.

Kommentarer
Postat av: AnnaKaize

Jättejättejättesnyggt! Du är sååå duktig, och vilken vacker modell! Vilken benstruktur! Jättebra video, och du är så gullig som sitter uppe halva nätterna för dina läsares skull... Stoor kram på dig! :)

2011-10-24 @ 10:25:17
Postat av: Lisa

Hejsan , hittade er kanal på youtube här om dagen .. ligger hemma och är höggravid och väntar på att få tiden och gå.. så sitter och kikar på era videos , och jag måste bara säga herregud vad duktiga ni är ! Och ni är så härliga och glada , jag blir helt enkelt glad av er :) .. Så ja tänkte höra om ni någon dag kunde göra en smink/hår video på en 50/tals pinup marilyn moonroe look..ja ni förstår nog .. då det är lite svårt att hitta såna videos :)

Kram på er tjejor och bebis i magen hälsar med en spark !

2011-10-24 @ 14:25:25
Postat av: Anonym

jag håller med lisa 50tals frilla skulle sitta fint för att brytta av lite kramis!

2011-10-24 @ 15:28:17
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på min nätbutik, www.missalicia.se, där jag säljer accessoarer för dig och ditt hem!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-10-24 @ 16:25:35
URL: http://missalicia.se
Postat av: Julia

Supersnyggt!!

2011-10-24 @ 16:53:53
Postat av: Liv

Jätte snyggt! :)

2011-10-24 @ 16:59:13
Postat av: Anonym

Duktig du är! Ambitiös

2011-10-24 @ 17:51:09
Postat av: Anonym

hur kan man sminka sig om man ska va städerska elelr sjuksköterska på halloween?

2011-10-24 @ 18:25:17
Postat av: Anna

Jag ska på maskerad nästa vecka och tänkte klä ut mig till Barbie, har sett ett par olika sminkningar på youtube men jag passade inte i dem - skulle inte någon av er kunna göra bara en bild tutorial på en väldigt rosa barbie-aktig sminkning? :)

2011-10-24 @ 18:34:25
URL: http://akjensdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0