16:45 Håller på med en hårvideo...

Tänkte bara säga att det kommer upp en hair tutorial inom de kommande dagarna. NI ANAR INTE hur mycket strul det varit med den här videon. Jag har redigerat om den minst 6 gånger och försökt spara den på datorn minst 15 gånger, men det har strulat som f*n. Det har stått att filerna är trasiga, att videon inte kan sparas på datorn osv, så nu redigerade jag den i ett annat program och WOHO, det fungerade. Jag har dock inte skrivit instruktioner i videon, men det behövs absolut inte för det är så himla enkelt. Det är på uppsättningen jag hade när jag var pinuppa på en halloweenfest förra fredagen. Så håll utkik efter det de närmsta dagarna.
Hoppas ni förstår hur frustrerad och ledsen man blir när man spelat in och lagt ner så mycket tid på redigering av en video och att det sedan krånglar i EN VECKA..inte kul alltså. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna Lind

Hej beautyfreaks.

Jag undrade om ni kan visa upp hur man målar naglarna med ett väldigt ljust nagellack, ex. VÄLDIGT ljus rosa och vit.

Jag älskar dom färgerna men det blir aldrig fint när jag applicerar färgerna på naglarna, man ser liksom borstens ''streck'' om ni fattar hur jag menar. Efter 4 lager ger jag upp och då ser det bara kladdigt ut. SNÄLLA HJÄLP MIG :(!!

2011-11-05 @ 20:09:58
Postat av: Sophia H

Hej hej!

Såg längre bak i inläggen när du Dejana berättade om din ätstörning. Och jag tyckte att det var modigt av dig att berätta det i ett videoinlägg! ;)Jag förstår vad du har gått igenom för jag är just nu i samma sits som du var/är. Jag la ut på min blogg i går, en liten historia om min ätstörning. Det skulle vara kul om du läste den och kommentarade!

Kraam till er båda!

P.S. ÄLSKAR er blogg! :D

2011-11-06 @ 09:49:36
URL: http://soophiiiaa.devote.se
Postat av: D

Hej!

Dejana, jag skulle verkligen behöva din hjälp. Skulle vara väldigt bra om du hade tid att skicka ett mail till mig. Tack

2011-11-07 @ 16:36:10

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0