17:10 VARNING! för megainzoomade porer: Före, under tiden och efter ansiktsbastu:

Om du inte vet vad en ansiktsbastu är, var det finns att köpa eller vad det är jag pratar om så klicka och läs HÄR! först.

Jag frågade och varnade, men vi ville se, så här har ni! På egen risk!

Bilderna är inte något redigerade
(vet inte ens hur man retuscherar) utan de är bara tagna i olika ljus. Någon i varmt ljus, någon i kallt och någon i blandat och för er som kanske undrar vad tusan detta är för kroppsdel så är det en inzoomning av sidan på min näsa! Haha...


Så här bra fungerar alltså ansiktsbastun på mig! När jag gör de stegen jag skrev ner känner jag verkligen hur huden rengörs på djupet eftersom porerna öppnas upp när man använder ansiktsbastun. Man kan ju aldrig garantera att det kommer fungera exakt lika bra för någon annan, men här har ni i alla fall bilder som bevis på hur det fungerar på just mig personligen.

Hoppas att ni fortfarande kan äta efter de här bilderna, haha.
Kramaaaaaaaaaaaar fina läsare! Ha en fin och lugn söndag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Väldigt stor förändring! Blev INTE äcklad av bilden så du bara vet :)

Kram älskar er blogg!

2011-03-20 @ 18:49:49
Postat av: Fia

Det verkar ju faktiskt som att det verkligen fungerar! Och du, så himla äckligt var det faktiskt inte ;) Kram!

2011-03-20 @ 20:46:32
URL: http://jagheterfia.blogg.se/
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Wow, mokajängen funkade ju verkligen!



Ps. Jag har en riktig äckelmage men jag tyckte inte att det var äckligt, haha;)

2011-03-20 @ 21:07:46
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Surfare

Wow,tack för en tydlig förklaring av hur ansiktsbastun funkade för dig. Är ute efter att köpa och sökandet ledde mig hit. Tack och nej....bilderna var jättefina!

2012-06-23 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0