12:48 Nytt för håret: SF glans-droppar


Scandinavian Formula Glans-droppar
50 ml.
69 kr. på ICA Kvantum (finns även att köpa på Åhléns och Kicks).

Hur får jag ett friskt, glansigt hår och samtidigt ett bra solskydd?
GLANS-DROPPAR gör håret glänsande blankt, reparerar kluvna hårtoppar och skyddar mot sol. Gnugga in 2-5 droppar i handflatorna, stryk ut jämnt och försiktigt över hela håret. GLANS-DROPPAR som håller vad de lovar.

Idén att ta fram professionella hårvårdsprodukter till rimliga priser har funnits länge hos Hårgänget och Romella. SCANDINAVIAN FORMULA är resultatet. Här hittar du rengörande, vårdande och formande produkter som är skapade utifrån de bästa av ingredienser för att passa just ditt hår. Du kommer inte att bli besviken.
Det lovar vi.


Var med mamma på ICA i början av veckan och hittade denna produkten från Scandinavian Formula. Jag älskade det faktum att glans-dropparna även skyddar håret mot solen! Jag har testat det några gånger nu och håret blir helt otroligt lent när man låtit det sjunka in.
Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Becka

Tror du att du kommer beställa nån mer gång från e.l.f? Alltså gillade du dina produkter som du köpte? Igår skickade jag efter min tredje beställning till e.l.f för att jag älskar deras smink! Men vad tycker du om e.l.f? :)

2011-07-30 @ 14:16:31
URL: http://beckaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: amanda

tar man det i HELA håret? alltså, i hårbotten och så? eller tror du att det blir fettigt?

2011-07-30 @ 15:08:24
Postat av: alva

asså, om man vill ha det typ på vintern tror du man kan köpa det då eller är det bättre att bara köpa något annnat utan solskydd?

2011-07-30 @ 19:31:09
Postat av: Linn

man använder glansdroppar bara i topparna och inte i hårbotten för då blir håret fett. <Självklart kan man använda den på vintern också även om det är solskydd i, det skadar ju inte och är bara bra för håret under sommaren :)

2011-07-30 @ 22:04:12
Postat av: nells

Glansdroppar funkar susen, använder det varje dag. Dock har jag från märket Lanza. Plus att det luktar underbart! Bra tips!

Kram.

2011-07-30 @ 22:24:12
Postat av: diana

den finns också att köpa på eleven.se för cirka 50kr eller något sånt :)

2011-07-31 @ 20:15:48
Postat av: foppa

hejj jag älskar att kolla på eran blogg och på videos kan du göra en haul på vad du köpte på elf och säga vad det kostar och vad du tycket.kan du göra en vardagssminkning ingen skuggning

2011-08-03 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0