13:45 Nytt från MaxFactor:


Se vilken fin liten necessär jag fick av mamma igår med finfina grejer från MaxFactor. De hade köp två produkter från MaxFactor och få necessären med lite grejer på köpet på ICA Kvantum så hon gav mig den. Med tanke på att jag är ute efter en ny foundation till fest, eftersom jag inte har en enda jag kan använda nu, så är det ju perfekt att det kom med en liten "sample size" foundation MaxFactors Second Skin Foundation. Förutom det så kom det med ett riktigt mörkt vinrött nagellack som jag är kär i, ett läppglans och en liten svart kajalpenna. Thumbs up!

PS: Visste ni att man skriver ordet "necessär" med ett "c" och inte två "cc"? Jag hade ingen aning fören jag sökte på det på google osv. Haha! Jag har alltid skrivit det med två, men det verkar vara vanligare med ett? Udda fakta, men kul.

Kommentarer
Postat av: Maja

Va! Jag trodde också att man stavade det med 2 c:n... Jaha, då lärde jag mg något nytt.

Väldigt fint nagellack btw <3

2011-01-05 @ 15:22:56
URL: http://majlida.blogg.se/
Postat av: andrea

har oxå ett sånt och det är skit! tycker jag då! :)

2011-01-05 @ 16:36:41
URL: http://vaaniilj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snyggt nagellack!

2011-01-05 @ 17:04:20
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

finns på coop också ;)

2011-01-05 @ 17:51:27
Postat av: alexandra

Kan inte nån av er prova på lite E.L.F smink och se vad ni tycker och tänker om det ?

Jag vill veta om det är värt att köpa ?;)

2011-01-05 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0