17:05 nytt nagellack: night flight

Flera av er bad om att få se en haul från Frankrike (om jag hade köpt någonting där). Tyvärr köpte jag inget just i Frankrike men det blev lite shopping på båten från Tyskland till Danmark i alla fall. Tänkte börja med ett visa ett av köpen så får ni kika in senare eller inom de närmasta dagarna om ni vill se de andra!

Fick med mig ett "Insta-dri" nagellack från Sally Hansen i färgen "Night Flight". Nyansen är väldigt väldigt mörk, dock inte svart, utan med inslag av mörkblått/mörkgrönt. I love it! Jag brukar inte trivas i svartsvarta naglar - vilket gör detta till det perfekta mörka lacket för mig!

Har någon av er testat "Instra-dri"-lacken och isåfall, vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra

hejsan, jag vet att du kanske har fullt upp eller så. Men sklle du ha lust att spela in en video där du visar vad du köpt.. även fast du kanske inte köpt så mycket :)

Juste kan du inte anstänga dig lite mer innan, typ med klädval och smink. Alltså inte överdrivet eller så men det är ju som sakt en beautyblogg.



Jätte fint nagllack, vill inte att du ska tro jag är arg eller så. Bara säger så du vet vad vi läsare tycker. PUSS!

2011-08-11 @ 20:39:02
Postat av: sophie*-^

Åh! Det vill jag se på naglarna!

2011-08-11 @ 21:43:14
URL: http://www.plasticbag.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0