14:34 Recension: Nivea's After Sun Spray


NIVEA® SUN Moisturising After Sun Spray.
200 ml.
Cirka 80 kr. på ICA Kvantum (finns även på Åhléns).
Vet du inte vad en After Sun-produkt är? Klicka här! och läs raderna längst ner i inlägget.

Så här lyder NIVEAS egna beskrivning av produkten:
NIVEA® SUN Moisturising After Sun Spray kyler, lindrar och fräschar upp huden. Formulan med Aloe Vera absorberas snabbt och återger huden fukt.

VAD JAG TYCKER:
PLUS
+ Absorberas snabbt av huden.
+ Smart med sprej-flaska. Appliceringen blir jämn och man behöver inte ens gnugga in produkten med händerna.
+ Ger en skön svalkande känsla på huden.
+ Återfuktar bra!

MINUS
Doften. Herr-parfym i all ära, det doftar ju helt underbart(!), men inte på en kvinna kanske..

Betyg: 4/5
Produkten gör alltså allt den ska göra! Det är bara doften som drar ner betyget 5/5 till 4/5. Doften lägger sig dock ganska snabbt, så man går inte runt och luktar en halv liten herr-parfym, utan det känns bara lite svagt i början.

Någon av er som har denna? Håller ni med mig, eller tycker ni annorlunda? Let me know!

Kommentarer
Postat av: becka

Vad tycker du om e.l.f?

Min tredje beställning är påväg hem till mig, och du har ju beställt en gång.Men min fråga är vad tycker du om märket och tror du att du kmr beställa mer därifrån? :)



Fiiiinaste bloggen :D Kram

2011-08-07 @ 16:28:25
URL: http://beckaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kan ni inte göra fler inlägg mer "dagens outfit"? Tycker att det är kul att se och så! <3



Älskar eran blogg<33

2011-08-07 @ 16:29:27
Postat av: Elin

Hej! tänkte fråga om ni har testat det nya mineral sminket "Idun minerals" och isf vad tyckte ni om den?:)

2011-08-07 @ 17:52:38
URL: http://myway.devote.se
Postat av: lissa

Hej jag älskar er blogg.. men tycker det är U S E L uppdatering :s tror många skulle vilja se fler inlägg per dagen :( ett inlägg räcker inte

2011-08-07 @ 22:47:38
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar till Lissa ovan:



Hej.. jag blir så ledsen av att ni inte har mer förståelse. Louise är UTOMLANDS så hon sa att hon inte kommer att uppdatera på en vecka och jag JOBBAR, så det är ganska svårt att hinna med en massa inlägg varje dag ensam när man kommer hem halv 4, äter, tränar, är trött, vill ha tid med familj och vänner, sover osv.



Vi båda är sådana att vi inte vill slänga ut massa meningslösa inlägg. Det ligger timmar bakom varenda inlägg vi publicerar, så jag hoppas du förstår, kram.

2011-08-08 @ 10:34:08
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0