13:37 mina favoriter: hösten 2011

(eliiiit!) Tänkte visa er mina favoritnagellack för hösten 2011! Alltså de som troligtvis kommer att pryda mina naglar mest. Några av er har bett om att få se alla mina nagellack. Vi får se hur det blir med det då jag har många nagellack som är gamla (och inte så vackra längre) och som jag ärvt av mamma. Sen har jag väldigt mycket lack också men om det är något ni absolut önskar så ska jag väl försöka fixa det!

Från vänster:
Deborah Milano Shine Tech #57 "Fashion Must Have" - Älskar den gråbruna färgen som går bra ihop med det mesta och känns väldigt chict! En ganska annorlunda färg också, men som passar utmärkt nu när vi går mot mörkare tider.
Depend Nr. 116 - En mörklila nyans kan aldrig gå fel under hösten. Ett must-have!
Claudia Nail Polish Nr. 166 "Hot lava" - Jag gillar att ha någon lite mer upppiggande färg bland alla ganska mörka och då är rött hur rätt som helst! Jag gillar det här lacket då det inte är ett klassiskt rött lack utan mer djupt och lite skimrigt. Finns att köpa i Ullared för 10 kr!
Nail Polish by H&M "Preppy" - Älsk-älsk-älskaaar det här lacket när jag inte känner för någon färg alls. Ett typiskt fransk manikyr-rosa färg som går ihop med allt och som ser superfräscht ut!
Sally Hansen Insta-Dri nr. 24 "Night Flight" - Detta har ni sett nyligen på bloggen och även detta tycker jag om hur mycket som helst (hmm.. varför skulle det annars vara en favorit, louise?). Ett möööörkt nagellack som skiftar i mörkblått/mörklila. Efter ett lager kan man se skiftningarna, efter två är det svart. You choose!
Hoppas ni tyckte om detta inlägget! Vilka lack kommer ni använda flitigt under hösten?
PS: Kika gärna i min kära vän Saras blogg, den är jättefin och fylld med inspiration för er lite klädgalna. Klicka här!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack sötnos! Du är bäst :* <3

2011-08-17 @ 14:07:02
URL: http://sarajohannaelin.blogg.se/
Postat av: Kimberly

Fina färger :)

2011-08-17 @ 19:15:12
URL: http://bykimberly.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack,tack(:



Hur mycket kostar Nail Polish by H&M "Preppy"?:)

2011-08-18 @ 12:37:16
Postat av: Linn

bruna och lila nagellack älskar jag till hösten! :)

2011-08-18 @ 17:49:47
Postat av: Anonym

Heej! Älskar eran blogg. Allt ni skriver är så intressant och roligt! En liten fråga bara: Under sommaren har jag använt ganska mycket olika nagelack(satt på, tagit bort, satt på nyss osv) , mer än jag brukar, och nu när jag tagit bort det så är mina naglar oranga, varför?



Kramar och eran blogg är så bra! Fortsätt så :)

2011-08-18 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0