18:40 Recension: Deborah lipsticks


Deborah Light Creator Shine & Volume.
Finns/har funnits i butik (parfymeributiker) sedan april månad, cirkapris: 110 kr.

1 Brown Sugar, 2 Ginger Style, 3 Lady Rose, 4 Red Kiss, 5 Fuxia Star, 6 Vintage Rose, 9 Magic Ruby.
Både jag och Louise fick ju hem varsitt paket från Tradebanco.se med bland annat sju nylanserade läppstift från Deborah Milano.

Läppstiften är ganska skira och glansiga och ser därför ut lite som en blandning av läppstift och läppglans på läpparna. Nu till våren och sommaren är det inne med skira läppstift och de här passar utmärkt. De känns lena och sköna på läpparna, ger fin färg och glans och luktar inte illa (stort plus!).

Något som är ganska svårt att få med på bild är skimret i de här läppstiften. De flesta av dem har väldigt mycket skimmer i sig, men det syns tyvärr inte så mycket på bilderna. Nr 1, nr 5 och nr 6 är några av läppstiften som har mindre skimmer i sig. Nr 9 är däremot det skimrigaste av dem alla.


Nr 1 Brown Sugar


Nr 2 Ginger Style


Nr 3 Lady Rose


Nr 4 Red Kiss


Nr 5 Fuxia Star


Nr 6 Vintage Rose


Nr 9 Magic Ruby
Allt som allt tycker jag verkligen om de här läppstiften. De är sköna på läpparna och färgerna är fina och skira (som man kan bygga upp intensiteten på) och de doftar helt okej. Mina absoluta favoriter måste nog vara nr. 5 Fuxia Star och nr. 6 Vintage Rose. Det visste jag redan innan jag testat dem på läpparna...haha. Varför de är just mina favoriter har nog inte bara med själva färgerna att göra, utan för att jag föredrar mattare läppfärger.

Mitt betyg: 4/5

Kommentarer
Postat av: Alma

Vart kan man köpa dessa?

2011-04-20 @ 19:59:17
Postat av: Malin

Åh, första färgen var jätte fin även 4 och 6!

2011-04-20 @ 21:42:59
URL: http://mollster.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag gillade nr 1 :)

2011-04-21 @ 10:34:27
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: Denice.E

Varför har du så där på neder läppen? ;P Serut som en droppe som hänger? ;P kan du inte visa i bloggen hur du fotar läppfoton? En stor önskan från mig! ;D;D Kramar Denice.E

2011-04-21 @ 12:23:28
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: BEAUTY TOOLS

Snygga läppstift :)

2011-04-23 @ 17:59:42
URL: http://beautytools.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fantastiskt vackra läppar du har kvinna! och vilka fina stift:) Jag tror bestämt jag måste testa brown sugar och vintage rose nu bara för det!!

2011-05-15 @ 20:41:00
URL: http://dolora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0