19:28 tips: inpackning

Köpte ju en inpackning från Elvital när jag var på Ge-kås i Ullared sist, vilket var i slutet av juli, och nu har jag nästan använt upp hela (ja, jag dränker mitt hår med det!). Och håret blir verkligen supermjukt. Superbra för er som har lite självfall på håret också eftersom att det kommer fram på ett finare sätt. Det tynger inte ner håret men ändå ger det massor av fukt och glans. Superbra och för en billig peng! Finns att köpa i de flesta mataffärer, KICKS osv.. runt 50-lappen? Tror den kostade 30 i Ullared.

Update: En inpackning är som ett balsam men mer djupverkande. Man börjar med att schamponera håret som vanligt sen kletar man i inpackningen i hela håret men fokuserar mest på topparna. Låt det sitta i ungefär en kvart, men man kan vänta längre. Sen sköljer man bara ur det och avslutar med ett balsam, om man känner att håret är i behov av massor av fukt. Man bör göra en inpackning åtminstonde en gång i veckan, oavsett hårtyp!

Kommentarer
Postat av: sofie

hihi, jag kanske är lite efterbliven men jag fattar inte riktigt hur man ska använda det?:D ska man typ blöta håret eller vad?:)

2010-09-22 @ 19:42:56
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: Emma

kan du inte göra en video där du visar hur man får fram sitt självfall på bästa sätt? :)

2010-09-22 @ 21:11:37
URL: http://www.emmsfashion.devote.se
Postat av: Anonym

vet itne vad det är

2010-09-22 @ 22:02:28
Postat av: Amanda - MANDOSA

Ska testas ! Måste få lite kontroll över frisset ;) du vet ingen inpackning som faktiskt tynger ner håret btw? Försöker nämligen hitta ett sådant :p

2010-09-22 @ 22:16:20
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: emma

måste man ta balsam också? räcker det inte med inpackningen?

2010-09-23 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0