13:21 Dagens Make - Blue and green:


Här har ni dagens make-up. Den ser mer grön ut än blå, men det är egentligen tvärt om. Det är alldeles för mörkt på morgonen för att ta bra bilder så man får ta det i varmt ljus, vid en lampa, så färgerna kan få en annan ton än de har, men a...hoppas ni gillar den i alla fall.

Skuggorna jag använt mig av är från min Viva la Diva palett som man tyvärr inte kan köpa längre och eyelinern är från Kubiss. Mascaran är den nya - IsaDora Mascara Flashy Curl och rouget från Maybelline "Rosewood". Concealer från Garnier och på läpparna har jag ingenting. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLLLLAAA SNÄLLLLLLLAAAAA KAN NI GÖRA EN SMINKVIDEO, HUR MAN SMINKAR SIG SÅ ATT ÖGONEN SER STÖRRE UT SNÄLLLAAA



PS ÄLSKAR BLOGGEN!!!

2010-11-17 @ 16:26:49
Postat av: johanna :)

hej! :D jag gillar eran blogg jättemycket, :D och båda ni ser jättebra ut!

skulle inte ni kunna lägga upp en video på lite olika festoutfiter? skulle vara jättekul om ni gjorde det :) kram johanna

2010-11-17 @ 20:43:14
URL: http://itsallwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0