16:45 Dagens Make - Turquoise Line:



Här har ni dagens make-up också! Kände för färg idag, men ville att det skulle vara ganska diskret så använde turkos eyeliner istället för svart.

Produkter jag använt mig av:
BAS:
- Garnier Caffeine Anti-dark Circles 2 in 1 Tinted Eye Roll-on.

ÖGON:
- Eyeshadow Primer från Lumene.
- Den turkosa sidan av Viva la Diva Two Lovely Eyes "2. Emeraid Bay" (tvåsidig kajalpenna/eyeliner).
- Svart utsuddad eyeliner på undre fransraden från Kubiss.
- IsaDora Inliner Kajal "50 Satin White".
- False Lash Effect Waterproof Mascara.


KINDER:
- Ett "hot pink" rouge från min Viva la Diva palett.
Hoppas ni gillar dagens make!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad heter din kamera? :) Den du brukar fota dagens make med!

2010-11-14 @ 01:02:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

Var nog lite borta när jag skrev igår (kommentaren över), det ska såklart stå www.fridasvaarld.devote.se! ;)

2010-11-14 @ 10:38:55
URL: http://www.fridasvaarld.devote.se
Postat av: (:

vart kan man köpa primern? (:

2010-11-15 @ 17:55:14
Postat av: Ronja

tantigt!!!

2010-11-16 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0