16:47 Förra veckans ögon make-up

Idag tänke jag visa er några bilder på en ögon make-up som jag hade för drygt en vecka sedan. Inte något avancerad - dock en färgklick med skuggor i färgerna orange och rödbrunt. En liten väckarklocka i vinterslasket kan man kanske säga.



Avslutade med ett transparent gloss och håret i en sidotofs.
Hope you like it!
Förresten så vill jag bara meddela att det ikväll kommer upp en video på hur man gör en slarvig fiskbensfläta som jag spelade in hos Louise igår. Kommer nog upp ganska sent då jag har ett problem jag måste fixa på datorn, men laddar upp det så snart jag kan, så håll utkik! KRAMAR.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt fint vågit hår.. har du gjort nått spc lr är det naturligt? ((:

2010-03-16 @ 20:04:09
Postat av: Dejana

Anonym: Tack så jättemycket! Jag har oftast väldigt vågigt självfall, men det blir olika från gång till gång jag tvättar håret och från dag till dag! Ibland är det supervågigt - som på bilden och ibland inte alls så mycket. Har dock aldrig rakt hår naturligt om jag inte fönat det - vilket jag itne brukar göra. KRAM

2010-03-17 @ 11:14:22
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0