21:22 nyklippt lugg:

Ikväll fick jag ett ryck och insåg att min lugg var i STORT behov av en trimning. Jag toppade den och tunnade ut den ganska regält, då min lugg har en tendens att bli suuupertjock (nästan lika tjock som resten av mitt hår, jag skojar inte). Klippte den i en sned vinkel också för att få känslan en snelugg. Jag vill egentligen ha en kort snelugg men det orkar jag inte på sommaren, dessutom går det inte att göra flätor i håret då och jag har blivit beroende av att fläta min lugg.




Här är resultatet..


Gör en video någon dag där jag visar hur jag får till den där "hollywood"-looken på min lugg. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: catti

när kommer filmen om ditt rum?:D

kram

2010-06-11 @ 21:32:06
URL: http://cautii.devote.se
Postat av: Hanna

det blev fint :)

2010-06-12 @ 08:11:04
URL: http://haniiieinarsson.blogg.se/
Postat av: amelie

ååh, det blev jättefint! :) du MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE visa hur du fixar den sådär snyggt! typ precis så som jag vill ha... :D

2011-11-25 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0