18:51 Dejana gillar: L'oreal Paris Studio HotStraight Thermo Straightening Cream!

L'oréal Paris Studio HotStraight Thermo Straightening Cream (varför måste alla produkter ha så extremt överdrivet långa namn!?). Hittade inte det exakta priset någonstans, men den kostar mellan 50-65 kronor.
Många av er äger säkert denna produkten eller har sett den hundratals gånger i affärer. Här finns den till och med på ICA Kvantum! Jag har inte tänk på innan hur mycket jag faktiskt gillar denna produkten. Det är en kräm som skyddar håret under värmestyling (hårfön och plattång). Mitt hår blir silkeslent när jag använder detta innan jag plattar mitt hår och det luktar underbart gott. Priset gör ju produkten ännu bättre! Absolut ett bra budgetalternativ och jag gillar denna mycket mer än min värmestylingsspray från frisören(!) som kostade liiiite mer.
5/5 enligt mig.
Ni som äger denna, vad tycker ni om den? KRAMAR.


Kommentarer
Postat av: sofie

använder det med :D as bra :D

2010-06-09 @ 20:10:29
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: elina

Fruktansvärt dålig på mitt hår :( bästa jag haft är Tresemmé heat defence spray, kostar runt 80:- och finns på Ica Maxi.

2010-06-09 @ 20:56:02
URL: http://elinafrida.blogspot.com
Postat av: madde

jag hade den & älskade den verkligen, men när jag skulle klippa mig så sa min firsör att jag måste använda värmeskydd i håret fär att det e så slitet, så de funka tyvärr inte på mig :/

2010-06-09 @ 22:09:14
Postat av: Dejana

Elina:

Shit vad synd. Tänk så olika produkter är på olika typer av hår/hud/ögonfransar osv! Har inte testat det, men det kan ju bli mitt nästa köp när mina två andra värmeskydd är slut. Det kan nog dröja ett tag dock...haha. KRAMAR!



Madde:

Förstår inte vad du menar. Produkten är ju just ett värmeskydd? KRAMAR!

2010-06-10 @ 16:28:19
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: jannica

jag har haft det och det funkade skitbra för mig , men tyckte det var för kladdigt haha så jag köpte sprayet istället som är mycket lättare att ta i håret och ger samma effekt så jag rekommenderar det isället ;)

2010-06-10 @ 22:49:05
Postat av: sofi

jannica sa att spreyen var lättare att applicera men den tar dock slut snabbare så ekonomiskt sätt är krämen ett bättre alternativ för tunna plånböcker Har krämen själv och den funkar jättebra mitt hår har blivit starkare och jag känner skildnad

2010-06-13 @ 23:51:06
URL: http://sofiplace.blogg.se/
Postat av: felicia

jag ska köpa den snart ! :D

jag har ett annat värmeskyddsspray också från frisören i stor röd flaska typ med gul/guldig grej som man sprutar med ! jag gillar INTE den alls man får krispitt hår eller jag får det är det det också har ? :)

2011-11-07 @ 14:47:18
URL: http://fellee.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0