13:37 Glömd/viktig info!!!

Jag är ju helt borta...hur fasen kunde jag glömma att nämna i bloggen att jag faktiskt åker till Serbien nu på fredag!? Alltså om FYRA DAGAR. Jag kommer vara borta i hela fem veckor och en dag. Med andra ord kommer jag inte hem igen fören 31 Juli. Måste ju informera er om detta då de första dagarna efter att jag kommit fram inte kommer vara den bästa uppdateringen från min sida då jag och mamma först måste hitta oss ett nytt mobilt bredband där nere. De vi har nu fungerar inte där, tyvärr. Sedan måste jag ju självklart hälsa på en massa släktingar och packa upp väskor osv.

Sminkvideos är också något som det inte kommer bli lika mycket av från mig medan jag är borta (FAAAAAN!). Detta är bara för att vi bor varannan vecka hos min mormor och morfar och varannan vecka hos min farmor. De bor inte i samma stad och det är ALLTID fullt hus överallt, sedan är jag ju faktiskt där på semester så jag har verkligen inte planerat att sitta inne och göra sminkvideos i fem veckor, det förstår ni ju...men jag lovar att göra mitt bästa! Om inte får jag försöka sätta upp bord och massa prylar och filma ute, haha, jag är seriös...

Det här med room-touren ni ville se från mig. Ni förstår ju kanske vid det här laget att jag inte hinner det innan jag åker. Det ligger kläder och resväskor på hela golvet i mitt rum och att jag vill möblera om mitt rum, vilket vi inte heller hinner göra innan jag kommer tillbaka. Så det får helt enkelt bli mot hösten.
Nu vet ni det! Tusen kramar!

Kommentarer
Postat av: m

du får ha det så himla bra i Serbien Dejana! :) Och oroa dig inte om bloggen, vi kommer att vänta, jag tycker bara att du ska ta det lugnt under din semester och inte tänka så mkt på bloggen och "pressa" ut inlägg för våran skull, nu ska du ha semester utan att du tänker på oss läsare! :)



SRECAN PUT I POVEDITE SE DOBRO!

2010-06-21 @ 14:33:17
Postat av: linda serbisk(:

Dejana jag är i serbien just nu .

Srecan ti put. Om du åker med jat airways dit kommer du få smörgås och en jätte äcklig choklad grej med visne i hahhha.Du kommer nog att ha kul i serbien , men kom ihåg en sak , när man säger att det är vamrt i serbien då menar man inte som i sverige 17 grader utan 40 grader hehe.mnogo je vruca ali sad pada malo kisa ove dana, moja mama i tata ce da dodje u subotu.

Srecan ti put i sve najbolje......

Mozda se vidimo oka dodjes u beograd <3

2010-06-21 @ 14:53:28
URL: http://lindaasrb.blogg.se/
Postat av: Jasa

Vart från serbien kommer du ifrån? Eller dina föräldrar rättare sagt.

2010-06-21 @ 15:07:39
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: Dejana

M:

Tack så jättemycket! Bloggen har dock blivit en vana i vardagen och en hobby. Jag tycker ju det är kul så självklart ska jag uppdatera som vanligt! =) Kram.



Linda:

Jag har åkt dit VARENDA sommar sedan jag föddes, så jag vet! ^^ Tack så mycket och tusen kramar. =)



Jasa:

Vi åker till Zrenjanin och Kikinda. Zrenjanin är ganska nära huvudstaden Belgrad, eller det tar typ en och en halv till två timmar med bil och Kikinda 30-40 minuter från Zrenjanin. Kramar! =)

2010-06-21 @ 16:02:26
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: rebecca

himla fin bild på er på den nya header! :) och du får ha det så bra i serbien! kram :)

2010-06-21 @ 18:45:24
URL: http://rebeccakaller.devote.se
Postat av: helenis

haha ni är fan sötast_94!!!!!! fan va grymma signaturbilder fan:D

2010-06-21 @ 18:56:41
Postat av: Dejana

Rebecca:

Tack så jättemycket! =)



Helenis:

Haha, fan vad söt DU är! Tack Helenis, vi kämpade verkligen för att få till dem... =D

2010-06-21 @ 18:59:46
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: ewelina jungmarker

ikväll är sista dagen att anmäla sig till veckans blogg,så om du inte redan gjort det gör det nu! :D

2010-06-21 @ 19:26:38
URL: http://jungmarker.blogg.se/
Postat av: Jasa

Blir lite avis nu eftersom jag inte har någon aning om jag ska åka till Serbien i år. Men du får ha det så jättekul och hälsa juggeland från mig :) kram

2010-06-21 @ 19:49:15
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: nn

vill också dit , säkert är det superfint där! men du skaa ha det så bra där å bara njuta! kram

2010-06-21 @ 19:55:20
Postat av: andrea

jag är i serbien nu faktiskt, i sabac. du kanske vet vart det ligger? :) vädret suger iaf för tillfället.. det regnar, och är kallt. 23 grader typ. blir väl stekhett snart! ha det bra ;)

2010-06-22 @ 01:36:52

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0