13:51 Nytt smink!


Nagelkit med sma stenar och lim.

Dubbelsidig kajalpenna, vit och svart.

2 par losogonfransar, skitlanga!



EN HELT BUNT MED NYA OGONSKUGGOR! Woho. Som ni kanske kommer ihag har jag glomt alla mina ogonskuggor hemma i Sverige, men nu har jag kopt nya. De har jattemycket pigment, ar supernojd! De var EXTREMT billiga med vilket ocksa ar super.

Sist ut ar tva lappstift, ett korsbarsrott och ett rosa.
Eftersom jag hade glomt alla mina ogonskuggor i Sverige akte jag och mamma pa skattjakt och jag fick med mig dessa grejer hem. Helnojd! KRAMAR.

Kommentarer
Postat av: Malin

hej jag undrar om du skulle kunna göra en sminkvideo med en kajal penna då du värmer den:D

och det skulle vara härligt om sminkningen var lite turkos aktig,

tack om du skulle kunna göra de,

Hejdå,

2010-07-17 @ 00:44:41
URL: http://sweetmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var har du köpt den dära dubbelsidiga kajalpennan??

Har letat överallt efter en sån men hittar det ingenstans!

Så snälla säg!



Mvh lilla lydia :))



P.S eran blogg är jätte bra och era sminktips och sånt är ju helt suveräna! <3

2010-08-25 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0