23:13 Videoreview på Visibly Clear från Neutrogena!



Tänkte att det skulle vara lite roligare med en video istället för en lång löpande text om alla produkterna. Filmade dock med min webcam som jag nämnde i videon - där av kvalitén, men hoppas det duger.

Jag rekommenderar varmt Visibly Clear-serien från Neutrogena då produkterna förebygger pormaskar och andra orenheter. De torkar dessutom inte ut huden då de innehåller återfuktande ingredienser. Huden känns len, smidig och ren efter rengöring och produkterna känns sköna på huden. Det går dessutom supersnabbt att rengöra sig med dem!

Jag använder Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub varje morgon och kväll. De andra produkterna använder jag också ganska ofta, men inte lika ofta som Daily Scrub. (Finns bland annat att köpa på apoteket och där de säljer Neutrogenaprodukter).



Hoppas ni gillade detta och jag tycker absolut att ni ska testa dessa produkter om ni vill ha ren och fräsch hud. Pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har den serien och den är verkligen skit bra! jag brukar använda den med små korn i innan den andra wash/mask, fungerar skit bra, och om man har lite torr hy så kan man även köpa en mouistriser som är skit bra o inte fet alls!

2010-04-17 @ 11:12:30
Postat av: -

ååh har längtat till en review av neutrogena prudukterna :P har bara en fråga om dem, hur länge brukar du skrubba med "dailyscrub" produkterna ?

2010-04-17 @ 12:12:18
Postat av: Anonym

ååh har längtat till en review av neutrogena prudukterna :P har bara en fråga om dem, hur länge brukar du skrubba med "dailyscrub" produkterna ?

2010-04-17 @ 12:12:37
Postat av: Dejana

Svar till första kommentaren:



Jag håller med dig, älskar verkligen dessa produkter, de är super! (y)



Till andra kommentaren:



Gud vad bra att jag gjorde en nu då, haha.

Man märker hur länge man ska skrubba, tills det känns lagom och rent helt enkelt! Kramar. =)

2010-04-17 @ 15:48:00
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: malin

Hej, ville bara kommentera lite. och jag vill bara säga att du förklarade inte alls bra vad jag tycker för man fatta inte om det var typ dag-kräm eller så.. och då blir det ju ingen derekt rewiew! så.. skriv gärna vad det är för grejor i fortsättningen

2010-10-10 @ 13:01:00
Postat av: jennie

hej Dejana!

jag har aldrig kommenterat på er blogg men jag har läst den i ungefär i en månad. men jag har bara en fråga, vart kan man köpa dessa produkter?.

Jag älskar verkligen eran blogg och jag älskar även er!!

ha det bäst

Kramar!

2010-11-01 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0