19:38 braids:

Något jag inte kan få nog av just nu - flätor! Flätor i massor. Uppsättningar och nedsläppt! Har haft det några dagar i rad nu men har inte hunnit eller tänkt på att fota. Men ska bli bättre på det.. Här har in några inspirationsbilder jag hittade på google!
Utbakade flätor är något jag missbrukade för ungefär ett år sedan, haha. Superfint!
En inbakad fläta som avslutas i en fin sidotoffs.
Jessica Alba ser snygg ut i allt. Jag gillar den här looken väldigt mycket men jag tror inte om mittbena skulle se så bra ut på mig .. kanske en vacker dag? 

Pretty sure den här frisyren kallas "milkmade braid". En fin, klassisk och somrig frisyr. Gillar den lite mer slarviga looken på röda mattan.
OUH! Love this! En utbakad fläta från luggen och bakåt som avslutas i en väääldigt messy bun. Kanske prövar på detta imån till skolan?
Ett tips är att lägga till ett par hängande örhängen till en uppsatt frisyr: det ramar in ansiktet fint! Ett annat tips är att kanske köra på en av dessa flätfrisyrer till balen, för er studenter då. Om ni har en ganska deltaljerad klänning passar det fint med en lite enklare frisyr (som ni till och med kan göra själva och spara massor av hundringar!).
Här har ni en video jag gjorde i somras på olika frisyrer som inkluderar flätor, som passar bra både till vardags och till fest:
Hoppas ni tyckte om det här inlägget! Hoppas ni alla mår bra =) Ha det fint. Puss!
PS: Jag känner mig lite tom på inspiration i nuläget.. Tips på inlägg ni vill se?


Kommentarer
Postat av: Linn

fina flätor! :)

2011-03-22 @ 19:55:42
Postat av: julia

Kan du visa allt ditt smink i en video? :D

2011-03-22 @ 20:34:25
URL: http://juliathunell.blogg.se/
Postat av: hana

en topplista på alla mascaror du har användt skulle vara jättekul! :)

2011-03-22 @ 20:47:26
Postat av: Malla

Håller med , topplista på mascaror som du gillar skulle vara jättekul! :D

Gärna reccensioner!

Kanske reccension/liknande på vivva la vida produkter du har så man vet vilka som är prisvärda och inte? :) skulle vara kul!

Du är jättesöt :3

2011-03-22 @ 22:00:58
Postat av: maria

inlägg om fotvård vore kul!

även något inlägg om rakning vore inte fel!

2011-03-22 @ 23:06:01
Postat av: Elina

Kan inte du visa allt ditt smink? :)

Har du gjort tagen "My makeup story"? Om inte, skulle det vara jättekul ifall du gjorde det! :)

2011-03-23 @ 10:02:09
URL: http://elinasbeautyblogg.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

Ser du på bigbrother? ^^

2011-03-23 @ 10:25:12
URL: http://haidis.se
Postat av: Sara

Håller med, flätor är enkelt men snyggt!

2011-03-23 @ 11:30:14
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: Ester bakar

Det är väldigt snyggt med flätor! Både till vardags och fest. :)

2011-03-23 @ 12:23:27
URL: http://esterbakar.blogspot.com/
Postat av: jonna

Ni har grymma ögonbryn båda två? Hur? Kram

2011-03-23 @ 12:58:58
Postat av: Anonym

Kläder :D

2011-03-23 @ 13:03:33
Postat av: Anna

Kan ni inte göra en video med 60-tals inspirerat smink? Det skulle vara fint :)

2011-03-23 @ 13:40:17
Postat av: Sofia

video på det här sminket tack! :D

2011-03-23 @ 14:45:20
Postat av: Therese

Vilken bra video! Jag höll på mkt med mitt hår när jag var yngre men tyvärr inte så värst ofta numera. Det jag vill säga är att din video verkligen inspirerade mig och det blir nog att testa lite flätor någon dag :) Fattar inte riktigt hur du gjorde den sista flätan, men jag får väl kolla i spegeln och försöka tänka på hur du sa.



Supersöt är du också förresten!

2011-03-23 @ 17:12:15
Postat av: Mimmi

Har ni sett att beatas.se har tipsat om er blogg? Så roligt :D

2011-03-23 @ 17:31:55
URL: http://forattvi.devote.se
Postat av: MEULLERPHOTO

Bra tips! :) Har så svårt att göra nått med mitt hår (ja I-landsproblem) för har tjockt hår ner till svanskotan, så är så tungt att få upp :P Men såna flätor ska jag definitivt testa!

2011-03-25 @ 07:39:36
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag hittade precis ett klipp på Youtube, en konsert Miley Cyrus hade i somras. jag är inget fan av henne men jag upptäckte hur mycket jag älskar denna looken! skulle bli sjukt glad om ni kunde göra någon tutorial på håret/ sminket eller hur man själv kan efterskapa samma look (kläder och smycken) eller varför inte alltihop i en video?:p skulle verkligen vara kul! hoppas någon av er förstår vad jag menar;p



iallafall, jag letade på google men kunde inte hitta någon bra bild så jag länkar klippet där man ser allt bättre:)



http://www.youtube.com/watch?v=WmEBIudXvfo&feature=related



Tack

2011-03-25 @ 20:45:34
Postat av: Elin

Jätte finna frisyrer!

Hur har du klippt ditt hår? för det var väldigt fint! :)

kram

2011-03-26 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0