17:50 Nail Tutorial: Splashed paint!


Här har ni nagelvideon jag lovade er! Det är så himla enkelt så inga instuktioner behövdes. Ni ser ju exakt hur jag gör i videon. Om ni tycker att det är tråkigt att kolla utan musik så spela er egna favvo-låt under tiden!

Hoppas att ni gillar det och TACK så himla mycket för era superfina ord om min nya frilla! Ni är så fina. Stor kram på er!


För er som undrar över nageldesignens uppkomst så var det en vän till familjen som fixade mina naglar så här för flera år sedan i Montenegro och nu så sprider jag det vidare!


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

Vilken snygg design! Det blev lite tråkigt utan instruktioner men, det var roligt med en video i alla fall :)

2011-07-17 @ 18:28:50
URL: http://beautylover.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skitsnyggt! Måste testa på det :)

2011-07-17 @ 19:15:53
URL: http://withsofia.blogg.se/
Postat av: Elin

LÄCKERT! :D

2011-07-17 @ 20:42:54
Postat av: Ida

Mycket läckert, tror nog jag måste plocka fram mina nagellack och prova. :-D.

Alltid lika roligt att kika in på eran blogg.

2011-07-17 @ 20:51:08
URL: http://lepetitmorte.blogg.se/
Postat av: Anna

Fantastiskt snyggt, som vanligt. Jag blir alltid lika imponerad och alldeles lagom avundsjuk på dina otroligt vackra naglar. Heja dig! :)

2011-07-18 @ 09:06:48
Postat av: Maria

Såå snyggt.



Önskar jag också hade så fina naglar som du. Mina ee så korta och fula och nagelbanden ee inte i samma form...

Vad ska jag göra?



Superfint!

2011-08-11 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0