18:05 Dagens make: Diskret lila


Dagens make fick bli lite diskret lila. Jag spelade in en "getting ready"-video innan när jag sminkade mig som ni får se imorgon. Alltså ingen sminkvideo, utan bara en snabbspolad video när jag sminkar mig. Jag skriver produktlistan i detta inlägget så snälla, fråga inte imorgon vilka produkter jag använt i videon utan kom tillbaka och läs det här istället. Si? Kramar.

PRODUKTLISTA:
BAS
- Garnier Anti-dark Circles Roll-on concealer.
- Rouge och bronzer från min Viva la Diva palett. Finns inte att köpa längre.

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- De här skuggorna ur IsaDora Eyeshadow Quartet "Muddy Nudes":

- De här skuggorna från 120-paletten från eleven.se:

- Svart kajalpenna från MaxFactor.
- Isadora Inliner Kajal "50 Satin White".
- Maybelline the Colossal Volum' Express Mascara.

LÄPPAR
- Paris Memories Lipstick "240".

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej hur har ni fått det så i slutet av varge inlägg kommer det en bild på er, jag menar har ni lagt till en kod eller gör ni det själva i varge inlägg?!?!

2011-01-23 @ 21:01:22
URL: http://flickanjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0