13:50 TEST: IsaDora Mascara Primer


IsaDora Mascara Primer, 79kr. Finns att köpa på Kicks, ICA Kvantum, Lindex och Åhléns.

Nu kör vi med ett test här i bloggen! Mamma köpte denna mascaraprimern för ett tag sedan och jag var bara tvungen att testa den, för min och för eran skull. Jag testade den med tre olika mascaror från tre olika märken  (mina tre favoritmascaror, för er som undrar) och jag tänker inte skriva någonting under bilderna, utan bara låta dem tala (eller inte tala) för sig själva. Si? Under varje mascara finns en ögonbild utan primern och en bild med primern och för att fullt ut se om primern gör någonting eller inte så har jag inte böjt upp ögonfransarna på någon av bilderna. Primern sägs ska vårda fransarna, ge volym, samt förlänga dem en aning.


IsaDora Flashy Curl Mascara "01 Black".




MaxFactor False Lash Effect Mascara "Black".

Måste skriva EN sak i alla fall. Jämför bilderna ovan, med mascaran från MaxFactor! Wow.


Maybelline the Colossal Volum' Express Mascara "100% Black".



Med den sista mascaran, från Maybelline.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

den gjorde ju faktiskt fransarna lite längre! bra ju :)

2011-01-30 @ 16:35:42
URL: http://asmalltowngirl.devote.se/
Postat av: linnea

detta var ett jätte roligt inlägg! :)

2011-01-30 @ 18:49:12
Postat av: Malla

Detta gillas skarpt! Gärna fler liknande inlägg! Älskar att läsa tester och reccensioner med bilder av sminkprodukter! det hjälper en när man står och ska välja när det e dax att införskaffa nytt smink :)

2011-02-02 @ 15:51:21
Postat av: saggos

maxfactormascaran syndes jättemyckle skillnad på

2011-08-26 @ 16:21:19
URL: http://saggos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0