16:40 Ny foundation:


Max Factor Xperience Weightless Foundation
Finns att köpa på bl a. Lindex, ICA Kvantum och Kicks.
Kampanjpris: 149kr. Ordinariepris: 175kr.
I förra veckan hängde jag med min vän Emina när hon skulle köpa en ny foundation och då köpte hon denna. Jag sa att hon skulle uppdatera mig om hur hon tyckte att den var osv. när hon använt den och eftersom hon blev helt förälskad i den och att jag inte hade en enda foundation hemma för tillfället så köpte jag denna också. Det känns kul att ha en som man kan använda någon gång ibland, typ om man ska på fest och så.

Jag tog en före och en efterbild till er eftersom det är första gången jag använder den nu.
FÖRE:

EFTER:

Bilderna säger inte så mycket, men jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet! Foundationen luktar gott, hudtonen blev jämnare och finishen blev matt. Det känns lite som en vanlig ansiktkräm faktiskt. Tummen upp nu första användningen i alla fall! För er som undrar så täcker den bra med och man behöver inte använda alls mycket, den är alltså dryg också.

Kommentarer
Postat av: louise sandtjärn

du har så fin hy före så man ser absolut ingen skillnad...

2010-11-01 @ 17:59:10
URL: http://louisesandtjarn.blogg.se/
Postat av: Linn

2010-11-01 @ 21:40:16
Postat av: Linn

åh, vad kul :) den har jag också tänkt köpa! kan du inte göra en video när du tar på den och säga vad du tycker och så? :P jag skulle vara jättetacksam! :)

2010-11-01 @ 21:42:02
Postat av: felicia

Men gud, har du inte en enda finne?!

Haha, jättefin hy har du! :) men vad bra, jag letar nämligen efter en foundation.

Kram!

2010-11-02 @ 15:06:10
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/
Postat av: Anna

Skulle vara jätte bra om du kunde berätta vad du tycker för både jag och min mamma e sugna på att köpa den!!

Kram

2010-11-05 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0