22:00 PRODUKTTIPS: sminkborttagning!

Mitt sminkborttagningsmedel har varit slut sedan veckor tillbaka (handtvålen

och jag har blivit bästa vänner, inte bra.. inte bra) och ÄNTLIGEN,

igår, tog jag tummen ur och följde med mamma fram på stan för att fixar’t.

Ville verkligen tipsa er om den här sminkborttagningskrämen för det är den bästa

jag någonsin prövat! Jag köper den alltid på Rusta för ynka 34,90 och den räcker

riktigt länge eftersom att den är så sjukligt dryg.

Inte nog med det. Är det någon mer än jag som HATAR att köpa borttagningsmedel

där det BARA står ”for eyes”? Jag vill ha för hela köret!

Och den här tar bort allt från vattenfast mascara till riktigt tung make up.

 

Finns nog inte bara att köpa på Rusta men det är där jag hittar den för det låga priset

i alla fall. Jag har prövat servetterna med (vad kallar man sådana? våtservetter?

äh, ni vet vad jag menar) i samma serie (L´oréal De-maq’ expert) och dom funkar också

superbra. Dock tar dom slut lite för fort för mig, men om du tycker bättre om sådana så..

go for it! Tror det är 40 st i ett paket.

 

Det är superviktigt att tvätta bort ALL make up man har i ansiktet på kvällen och rengöra

riktigt noga då det annars kan uppstå finnar och andra oönskade blemmor.

En borttagningslotion är bra för torr hy men funkar även på lite fetare hy nu under vintern.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tycker dina sminkbortagningsserveter tar slut för snabbt så kan man klippa dom på mitten för då räcker de dubbelt så länge och oftast behöver man inte en hell om man inte har så himmla mycket smink :)

2010-02-27 @ 22:31:29
Postat av: Anonym

snygg särskrivning på "skönhets-tips"! full pott!

2010-02-28 @ 10:43:33
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Vilken fantastiskt snygg header ni har :) Kram!

2010-02-28 @ 12:22:58
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: evelina

Har du någon bild som du vill få retuscherad? Kanske till ditt CV, din facebook, eller bara någon bild du gillar..



Hör av dig till mig så fixar vi det!

2010-02-28 @ 15:05:52
URL: http://photobyes.blogg.se/
Postat av: Josy

Jag älskar också den där sminkborttagningen :-) Gott luktar den också!

2011-11-09 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0