18:36 Video: Glossybox februari

I den här videon visar jag vad jag fick i min februari-box från Glossybox (←länk). Jag har inte haft tid till att spela in den här videon förrän för några dagar sedan trots att boxen kom för två veckor sedan, men jag hoppas att ni gillar videon.
 
 


Det gör ont i hjärtat att säga att min kamera gick sönder för någon dag sedan och att jag inte har råd att laga den just nu. Förhoppningsvis så löser det sig inom en snar framtid eftersom jag uppenbarligen har drivkraften till att göra videos igen. Tills dess finns jag bara som dejanapasic på Instagram och ibland (ytterst sällan) på Twitter.

Kommentarer
Postat av: vendela

Dejana! Trist att din kamera är sönder, hoppas den går att fixa inom snar framtid då jag uppskattar dina videos som fan!!
Måste bara fråga om du tänkte publicera din krönika om att vara nykter i ett alkoliserat samhälle här på din blogg? Jag tycker du verkar vara en extremt klok människa och ha liknande värderingar som mig, kan dock inte läsa krönikan på hemsidan den är på nu och är jättenyfiken på din syn på saken. Skulle vara nice :) Kram

2015-05-11 @ 19:34:03
URL: http://vendelan.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0