23:30 NYHETER, OCH NY BLOGG!

Heeej! Det var ett tag sedan.
 
Jag har i alla fall väldigt, väldigt nya nyheter. Igår flyttade jag till Stockholm. WOW, tänker säkert ni. Och ja, det gör jag med. Har fortfarande inte fattat detta liksom. Ska gå ett år på Danscenter yrkesdansarlinje. Där började precis ett helt nytt liv i princip.
 
Om ni vill följa mig och mitt nya liv, och allt som rör dansen, träningen, kosten och min vardag. Börja följ mig på min nya blogg!! Detta kommer bli så galet spännande men så sjukt kul!!
 
http://louisestyle.shapemeup.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till i Stockholm och passa på att njuta av det kommande året:)

2013-08-18 @ 15:39:49
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: Anonym

Betyder det att du/ni inte kmr att ha så mkt tid för bloggen ?

2013-08-18 @ 16:59:57
Postat av: Therese

Lycka till!

2013-08-19 @ 05:56:09
Postat av: Anonym

Vad händer med denna bloggen då?

2013-08-21 @ 14:14:58
Postat av: Sara

Checka min blogg den handlar om allt och passar alla åldrar.

2013-08-29 @ 18:32:29
URL: http://www.saaraslife.blogg.se
Postat av: Alice

kmr ni sluta blogga? Ni har inte varigt så uppdaterade på senaste tiden :/

2013-08-30 @ 19:37:51
Postat av: Linn

Sämst! Att ni inte underhåller denna blogg längre! Jag kollar in här varje dag och väntar på en video eller ett inlägg men ingenting händer! Vad pågår? Det är synd!

2013-08-31 @ 17:14:45
Postat av: Josefin

Linn: Innan du klagar så kan du läsa Louise nya blogg, samt kolla deras videoinlägg varför de inte kommer blogga så mycket. Båda två pluggar/dansar på olika orter.

2013-09-08 @ 14:50:41
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: Anonym

Okej, jag har alltid varit en trogen läsar

2013-09-21 @ 09:59:02
Postat av: Anonym

Läsare men nu har mitt tålamod tagit slut! Istället för att bloggen ska stå tom så kan ni ta bort den, allt är bättre än detta!!! Jag kommer tillbaka om 7 dagar om bloggen är död då så har ni minus en läsare! Men skriv att ni tar en bloggpaus istället för att göra såhär!
Svikare skulle jag vela säga! Nu vill jag ha en förklaring!!!

2013-09-21 @ 10:02:52
Postat av: Anonym

Håller me anonym! Lägg ner bloggen helt och hållet. Väldigt störande oc klicka in sig varje dag i över en månad och det inte finns något nytt inlägg. Riktigt dålig stil av er båda!! Så jävla svårt är det inte att ha en blogg, man hinner skriva iaf 3 meningar innan man lägger sig. Så snälla bara lägg ner bloggen!

/en förbannad läsare som följt er sen början...

2013-09-23 @ 06:41:15
Postat av: Anonym

Fy va dåligt ni har inte bloggat på över 4v...
eran blogg är helt död.Har sagt detta fler gånger men sista gången jag är inne på den här bloggen.
Vi fattar att ni har mycket men då har ni valt det och kan lägga ner bloggen

2013-09-27 @ 17:28:09
Postat av: Frida

Men sluta, ni vet antagligen inte vad det innebär att flytta och börja plugga. Och de har faktiskt gjort en video där de berättar att de inte har så mycket tid. Var glada för det istället.
Lycka till Louise och Dejana!

2013-09-30 @ 17:56:52
URL: http://booklusen.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Det värsta son finns är att bara sluta skriva! Hur många minuter tar det att skriva ett bloggpaus inlägg igenkligen? Klart det är mycket med flytten men ta en tisbestämd paus eller lägg ner bloggen för gott! Riktigt besviken är jag!!!

2013-10-02 @ 22:09:10
Postat av: Anonym

Asså verkligen inget illa menat detta nu, är inte sån utan känslor och "fattar inte" att ni har mycket att göra. Jag fattar ni har mycket på g osv...så ett gott tips: Lägg ner bloggen! Ni har mycket going on just nu, ni har absolut inte tid för bloggen tydligen. Starta om när ni känner ni har tid, vilket kanske aldrig händer. Vad ni ön bestämmer att göra talar jag för mig själv nu; Tack för mig, ni var bra bloggerskor och älskade verkligen att läsa bloggen, men jag säger tack för mig :)

2013-10-04 @ 20:17:46
Postat av: Ellen ♥

Aww tittade precis igenom era gamla inlägg från sommaren 2010! Jag kan inte fatta att ni gick i nian precis som jag gör nu!
Ni har gett mig så otroligt mycket inspiration under dessa åren så det jag vill göra är att verkligen tacka er!
Lycka till i livet Dejana och Louise!
Ni är bäst!

2013-10-11 @ 17:15:17
URL: http://mollani.blogg.se
Postat av: Annika

Lycka till! :)

XOXO
http://tyrannika.blogspot.se/2013/10/tavla-om-too-faced-primed-poreless-och.html

2013-10-11 @ 19:57:43
URL: http://tyrannika.blogspot.se
Postat av: Therese

Två månader senare...

2013-10-16 @ 06:08:29
Postat av: Anonym

Snälla ni kan väl uppdatera lite då & då? Fattar att ni har mycket going on, men ett inlägg då & då är väl inte för mycket begärt? Begär inte att ni ska uppdatera 5 inlägg/dag, men ibland kan ni väl lägga upp något?

2013-10-16 @ 22:44:44
Postat av: Anonym

Har ni slutat blogga eller?????

2013-10-18 @ 10:43:37
Postat av: Anonym

Nu är mitt tålamod slut :( Jag säger som många andra det tar två min att skriva att ni har en lång paus och att ni kommer tillbaka snart. Och tack för den här tiden, detta var sista gången jag var inne här, tack och hej! :.(

2013-10-27 @ 10:33:52
Postat av: Edina

Asså man kan väl lägga ett pytte litet inlägg där det står att ni kanske inte kommer kunna blogga. Men Louise har bloggat väldigt mycket på sin blogg men inget här vilken man också blir lite ledsen på. Sen borde ni faktiskt skärpa er, jag fattar att ni har mycket att göra men jag tror att ni brukar sätta er vid teven i nån timme varje vecka. Sen begär vi inte att ni ska uppdatera hela tiden för jag förstår att ni vill vila men om ni bara kunde göra nån gång snälla!

2013-11-08 @ 21:16:08
Postat av: amelia

SNÄLLA KOM TBX!!!!!! sAKNAR ER JU!! </3

2013-11-25 @ 15:27:10
Postat av: julia

:( tycker ni är skyldiga att iallafall höra av er när ni sagt att ni ska komma tillbaka... saknar er och era roliga videos, kram

2013-11-27 @ 14:41:40
Postat av: Anon

För er som är sura på att de inte lägger upp saker så finns det en enkel lösning. Tryck på x knappen och stäng ner fliken. Sura kommentarer gör väl inte att de blir sugnare på att komma tillbaka? Jag saknar också inläggen, men när man flyttar, börjar en ny skola osv så ändras ens prioriteringar. Och varför skulle de lägga ner bloggen? Tar de bort den försvinner ju alla smarta tips och kreativa sminkningar, och det vill vi ju inte!

2013-12-01 @ 17:16:21
Postat av: Helena

Lycka till med dansen! :)

2013-12-16 @ 21:49:06
URL: http://www.imakeyousmile.se
Postat av: Clara

Jag kom visst tillbaka.
Jag saknar er Louise och Dejana :(
Lycka till :)

2013-12-29 @ 11:55:56
Postat av: Anonym

KOM TILLBAKA

2013-12-29 @ 23:10:48
Postat av: Clara

Sorry gillade verkligen er blogg, ta inte illa upp :)
Jag tycker ni verkar nonchalant, vi bloggläsare klickar in här varje dag men ni kan inte ta er tiden att skriva ett puttigt litet inlägg? Vi väntar och väntar..... Visst ni kanske har mycket men har ni inte fem minuter över som när ni kollar på tv, sitter på toa, äter, eller sitter vid datorn? Det räcker med att skriv something like,
Hej förlåt allihopa, det är väldigt mycket just nu. Vi vet inte om vi kommer tillbaka :( Kram! :)

Det tog inte lång tid för mig att skriva iaf.
Sen ser ni nog inte min kommentar för ni är väll antagligen inte inne på bloggen.

Nu har jag tappat tålamodet, det var många månadersen. Snart ett halvårsen ni skrev sen dess helt tyst utom era trogna fans/läsare som går in och kikar och skriver "snälla skriv något". Ni borde tacka oss!

Har även skrivit på Louise s instagram att snälla kan ni skriva något på bloggen men tydligen bryr ni er inte!

Vill absolut inte låta taskig, jag älskade er VERKLIGEN nu när ni inte skriver något bli jag så ledsen.

Det blev långt men jag fick ut det jag ville (hoppaa jag) Får se om jag kanske kikar in här någon mer gång. Om inte. Puss och KRAM! <3

2014-01-03 @ 22:00:26
Postat av: Amelia

Indeed på dig Clara, bra skrivet. <3
SNÄLLA LOUISE & DEJANA KOM TILLBAKS JAG ÄLSKAR ERA VIDEOS OCH FRAMFÖRALLT ER. NI INSPIRADE MIG ATT GÖRA EGNA VIDEOS OCH ATT BLOGGA <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 SSSSSSSSSSSSSNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLAAA KOM TILLBAKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-01-04 @ 16:32:49
URL: http://www.nattstad.se/thebeautymagazine
Postat av: Amelia

Gud, vad jag saknar er båda. Jag kommer ihåg denförsta video jag såg av er båda Louises var "Att gå i klackar" och Dejanas var "Dejana tipsar: Få gylfen att hålla sig knäppt!"
Jag blev så fäst vid er ni verkar vara precis sånna människor jag skulle kunna vara kompis med.

Jag vill bara att ni ska veta att det är många som saknar er och vill ha er tillbaka på Beautyfreaks

Men jag förstår att ni har växt ifrån det här nu men det var kul så länge det varade!!

Ni var min inspiration till att börja blogga och göra videos.

2014-03-20 @ 23:08:12
URL: http://www.nattstad.se/thebeautymagazine
Postat av: Edina

Ja dem har kanske växt ifrån det. Men jag tycker inte att det är schysst att dem säger att dem inte lagt av men det har seriöst snart gått ett år sen dem skrev sisst eller kanske lite mindre.
Det är synd att så många ska gå inn här och kolla om dem har uppdaterat. Jag vet inte hur dem tänkte att dem skulle kunna ha kvar bloggen när dem inte ens bor på samma ställe,träffas kanske inte så ofta eller kanske inte alls. Aja strunt samma ha så kul ni två.

2014-04-11 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0