14:13 Fredagens: Rosy & Smokey

Eftersom att jag fyllde 18 år i torsdags har jag varit i fullt sjå med att fira detta de senaste dagarna, haha. Jag var ute på festligheter både i fredags och i lördags så nu har jag två sminkningar att visa. Inte de bästa bilderna kanske då de togs som vanligt i världens stress och panik, haha.. Men hoppas de duger ändå!
 
 
Detta är en typisk sminkning jag gör när jag ska på fest. Den går ihop med alla outfits och känns typ "säker" i alla lägen, haha! Har blandat både bruna, svarta och ljusrosa skuggor.

ANSIKTE:
Foundation från Lancome, deras "Teint Miracle".
Puder, "Fit me" från Maybelline i färgen 120.
Solpuder (ett rouge egentligen) från Deborah i färgen Mahogny.
Rouge från Deborah i färgen "Rosy Dawn".
 
ÖGON:
Skuggorna "Virgin", "Naked" och "Darkhorse" från NAKED paletten, Urban Decay,
Svart kajalpenna från IsaDora, "Twist up Metallic Eye pen" i färgen "Deep black".
Mascaran är "One by One" från Maybelline.
Mina ögonbryn har jag fyllt i med en ögonbrynspenna från Deborah.
 
LÄPPAR:
Läppstift från Claudia i färgen "Rose spirit".

 

Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fint!

2012-09-02 @ 15:05:22
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Matilda

Snyggt! Grattis i efterskott :)

2012-09-02 @ 15:06:46
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: emilia

Så himla fin!

2012-09-02 @ 19:26:19
URL: http://emiliajonsson.devote.se/
Postat av: Annie

Heej! Jag har fet hy och mycket finnar (vid T saken haha)och jag tvättar mig VARJE morgon och kväll,MEN det hjälper ju inte...
SNÄLLA hjälp mig jag skäms ihjäl! jag tvättar mig med oljefria produkter dock vet jag inte om sminket är det men spelar det någon roll?
du kan maila om du vill då jag inte har en blogg,hehe!
jag är 14 btw:)

2012-09-04 @ 14:27:30
Postat av: Anonym

Såååå fint, kan du snällasnälla göra en tutorial på den här looken?? Älskar er blogg!

2012-09-07 @ 11:49:10
Postat av: Frida

såååå vackra ögon!

2012-09-16 @ 13:49:39
URL: http://ffridaaffridaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0