19:34 Aquolina Pink Sugar

Jag tänkte dela med mig av min favoritparfym till er! Främst eftersom att ni är ganska många som frågat mig vilka jag parfymer jag föredrar & använder.
 
Jag är en person som dras till sötsliskiga dofter, och allra helst vill jag dofta som ett vandrande vaniljhjärta. Jag har äntligen hittat den parfymen som lever upp till alla mina "krav", och det är Aquolina Pink Sugar. Jag köpte min första flaska på flygplatsen tax free förra året när jag skulle till Turkiet. Det var en större flaska på ca 60 ml och den tog slut nu i somras. Jag har letat helt förgäves efter den och till slut hittade jag den på Zodezo.se, 30 ml för 199 kr. Ett överkompligt pris när det kommer till min budget, hehe.
 
 
Aquolina Pink Sugar Eau de Toilette har en varm underbar doft som håller sig kvar hela dagen. Doften är lekfull och lockande precis som härlig rosa sockervadd.

Toppnoter
Bergamott, Apelsin, Grapefrukt, Fikonlöv, Vit persika, Röda frukter, Päron.

Hjärtnoter
Muguet, Jasmin, Jordgubbar, Hallon, Cederträ.

Basnoter
Florsocker, Vanilj, Tonkabönor, Mysk, Amber.


Ni hittar den här.


 



Kommentarer
Postat av: kusin frida

den finns på åhlens :)

2012-09-10 @ 19:50:01
Postat av: Lily

Mm, jag hade också den men sen blev den gammal och blev kissgul och stank :(

2012-09-10 @ 20:25:17
Postat av: E L I N F E L I C I A S

den luktar så himla gott :)

2012-09-10 @ 23:00:08
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Magda

finns på eleven.se!

2012-09-11 @ 13:50:02
Postat av: Anonym

Den finns på Åhléns i Jönköping!;)

2012-09-11 @ 19:04:13
Postat av: Ida

Finns billigare här : http://www.parfym.se/Catalog.aspx?searchtype=perfume&Category=1&Group0=2496

2012-09-12 @ 09:00:55
Postat av: Anonym

Världens bästa parfym! Älskar den ♥

2012-09-12 @ 17:31:01
Postat av: Ida Tl

www.idatallavaaralind.blogg.se kolla gärna in den och skulle va jätte kul om man fick en gullig kommentar!!! <33

2012-09-12 @ 19:25:23
URL: http://idatallavaaralind.blogg.se
Postat av: Tanya

Den har jag & jag håller med dig! Det är också en utav mina favorit parfymer... Älskar att den luktar så sött och sockervadd aktigt... ^^ . Dock tycker jag inte att den blir sådär jätte sliskig sen när man har haft parfymen på sig efter en stund... Tycker doften blir godare och mindre sliskig av sig efter ett tag :)

2012-09-12 @ 20:32:15
URL: http://www.Tani.bloggplatsen.se
Postat av: Fanny

Hej, tänkte bara säga att den finns på dom flesta Åhlens, i göteborg och i borås har jag hittat den, finns även på parfym.se tror jag det heter. Finns också sparkling pink sugar (tror jag den heter) som jag tycker lutar lite godare men båda luktar gott. Båda finns på Åhlens men på parfym.se tror jag bara pink sugar finns :))) Jätte bra blogg <3

2012-09-16 @ 16:03:26
URL: http://acreativediary.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0