18:44 Dejanas Blog Awards-makeup:

Nu har jag äntligen tid och ork till att uppdatera er med min makeup från Blog Awards. Eftersom min outfit inte hade mycket färg ville jag istället få in det i min makeup och eftersom jag stortrivs i lila makeuper var det det jag körde på. Tyckte det passade fint till det vita, silvriga och svarta.
 
PRODUKTLISTA:

ANSIKTE:
- IsaDora B.B. Cream "03 Medium".
- Cover All Mix concealer från Make Up Store.
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".
- Deborah Natural Effect Blush "Chocolate" som solpuder.
- Deborah Natural Effect Blush "Rose" som rouge.
 
ÖGON:
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Deborah 24Ore Eyeshadow "02 Beige" som basskugga.
- Skuggor ur: Wet n' Wild Color Icon Eye Shadow Palette "Lust Désir".
- Skimrig champange-färgad skugga från IsaDora i inre ögonvrån.
- Make Up Store Cake Eyeliner "Black".
- IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde".
- MaxFactor False Lash Effect Waterproof mascara "Black".
 
LÄPPAR:
- Här syns det inte så bra eftersom jag tog bilderna ett tag efter att läppfärgen applicerats, men jag hade i alla fall det rosa av de två läppglansen man fick i SOLO's förra tidning! Love it.

Hoppas ni gillar det! Håret lockade jag med plattång och vill ni se hela min outfit LITE bättre så kan ni klicka HÄR. Tack igen för ert stöd och era röster i samband med Blog Awards. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Jättefint!:)

2012-09-25 @ 20:48:21
URL: http://www.sellwin.se
Postat av: Sanna

sååå fffinTT!! <3

2012-09-28 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0