17:38 Video: Dejanas nuvarande kvälls- och morgonrutiner!

Efter att jag gjorde en sådan här video för länge sedan så har ni velat att jag ska göra en uppdaterad version. Här kan ni läsa om elendet med att få upp den här videon och redigera den osv. så tänker inte ta upp det igen...men hoppas ni gillar den!
 
 
Här har ni utdragna misstag och stunder av fail och fulhet från denna videon. Det kallas bloopers och jag brukar i princip alltid ha med dem i slutet av mina videor. Hoppas ni får er ett gott skratt...
- HÄR hittar ni hur man tvättar mirakelvantarna.
- HÄR hittar ni min gamla video.
- HÄR hittar ni Louises video om kokosolja.

Kommentera gärna inlägget och säg vad ni tycker om denna typen av videor. Louise kanske också gör en.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skitbra video! Ska genast införskaffa mig kokosoljan!

2012-09-16 @ 17:53:38
Postat av: clara

Jätterolig video!

2012-09-16 @ 17:56:30
URL: http://duvetclara.devote.se
Postat av: Vendela :D

Kul blogg :D
Frågestund på bloggen! FRÅGA PÅÅÅÅÅÅÅ <3
http://mittrosarum.blo.gg/

2012-09-16 @ 18:01:55
URL: http://www.mittrosarum.blo.gg
Postat av: SOFIA

ÄLSKAR dessa videos! Gör en du med Louise!! :D

2012-09-16 @ 18:09:28
Postat av: Jenny

Jätterolig video!

2012-09-16 @ 18:20:24
URL: http://jenxy.blogg.se/
Postat av: matilda

Super bra video!

Tänkte bara fråga vilket redigerings program du använder? :)
Om du använder " Windos Live Movie Maker " hur snabbspolar du & så? - kan du isf göra en video hur du redigerar dina videos? :)
Kram. ♥

2012-09-16 @ 18:57:10
Postat av: Anonym

Fy fan vad äcklig du är Dejana som står och släpper en skit vid 07.10 in i videon den skulle ju ha klippts bort.

Svar: Hahahahah alltså ni är ju fasen för roliga ibland...varför i _____ skulle jag göra det i en video!? Jag gör inte ens det framför min familj för tycker det är skitäckligt. Min lillebror satt bakom kameran och kollade på mig medan han åt frukost så man kan ju anta att det var han som stötte i någonting medan han åt. Logiskt, right?
Beautyfreaks

2012-09-16 @ 19:17:34
Postat av: lovisa

haha har sagt det förut, men jag ÄLSKAR dina blooper-videos, skattar varje gång x3

2012-09-16 @ 20:14:34
URL: http://batcentaur.blogg.se
Postat av: NOJDB

Snurret/hoppet var jättebra ju :)
En fråga, jag tänker köpa en ny plattång och jag har hört bra om gama cp1 nånting..är den bra? vilken sort har du? vilken rekomenderar du? Tacksam för svar :)
Kramar!

Svar: Kul att du gillar det. :)
Både jag och Louise äger den plattången (GA.MA cp1) och vi älskar den. Har ju dock inte haft många andra så kanske lite svårt att jämföra...kram på dig! :) /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-16 @ 21:32:10
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se
Postat av: mirella

hej tjejer jag har bara en liten fråga till er. Vet ni några bra tabletter eller olja som får håret att växa. Jag har precis klippt av hela håret och tar studenten nu till sommaren och har små ångest nu. Så undrar ifall ni har ett bra tips, har googlat runt och läst men är rädd för alla biverkningar som de kan ge. Så jag undrar om ni vet någon bra som ni själva har testat?

Svar: Silica-tabletter är nog de naturligaste tabletterna du kan käka för hud, hår och naglar. Dock ger det starkare naglar för vissa, men starkare hår för andra eller så får man allt eller inget, men du kan ju testa! De finns oftast att köpa i matbutiker. Kram! :)
Beautyfreaks

2012-09-16 @ 21:37:39
Postat av: mathilda eriksson

ååh vart är den vita tshirten ifrån? fett snygg!!!

Svar: Tack! :D Den är dock köpt på KappAhl förra året så tror tyvärr inte de finns mer...men man vet ju aldrig om de får in liknande igen. :) Kramar /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-17 @ 13:14:35
URL: http://www.stylemathilda.blogg.se
Postat av: Ellen ♥

Åh! den här videon var grym!
Men jag måste tipsa dig om en asgrym grej!
Jag använder faktiskt runt ögonen som en ögonkräm!
jag gör såhär:
Du behöver:
ca 1 tsk kokosolja
ungefär 3 st vindruvor
en sked
en liten behållare
en mikrovågsugn
en tandpetare
Gör såhär:
Ta kokosoljan och smält i mikrovågsugnen, peta hål på vindruvorna och pressa ur saften ner i den smälta kokosoljan. ta skeden och rör snabbt runt. så fort du har rört klart så häller du allt i en liten behållare och sätter in i frysen i typ 5-10 minuter. och sedan är det bara att använda! :)
det fungerar superbra för mig. Ögonkrämen är sval och skön mot ögonen!
Bara ett litet tips såklart, men det är grymt!
Grym video igen förresten!
Ni är bäst!! :D

Svar: Superbra som tips! Här kan ju fler ta del av tipset. :) Själv har jag dock superkänsliga ögon så får se hur de reagerar på detta. Kram på dig! /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-17 @ 15:30:59
URL: http://beautylover.blogg.se
Postat av: Lina

Var köpte du din cocosolja? och kunde du lägga upp en lärmare bild på den, kram :)

2012-09-17 @ 17:20:54
Postat av: sandra

superbra video!!!

2012-09-17 @ 20:48:10
URL: http://sandrasandberg.wordpress.com
Postat av: Emmah

Super bra videos! Hihi älskar bloopers ;)

2012-09-18 @ 07:38:59
URL: http://emmahsplace.blogg.se
Postat av: anonym

Gud va fin duktig och underbar du är Dejana!du gör mig alltid på ett sånt bra humör och det är altid lika roligt att se på dina videos, älskar att du bjuder på dig själv ;)

2012-09-18 @ 21:00:47
Postat av: Bea

Hello!
Jag köpte kokosolja igår och provade,Jag hade en typ infekterad finne eller liknande som var jätte röd men nu syns den knappt!
I <3 KOKOSOLJA!

Svar: Tjoho! Vad kul att du också gillar det. :D Kramaaar /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-19 @ 07:21:14
Postat av: filippa

kan man använda sån kokosolja från hawaiian tropic sån man har när man solar osv eller måste man ha sådan på burk?

Svar: Nej, det måste vara helt ren, extra virgin kokosolja! För solprodukter osv. har massa andra ingredienser i som inte är naturliga och bra för håret. Kram på dig :) /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-19 @ 14:37:36
URL: http://filippabergsten.blogg.se/
Postat av: Maja

Älskar era videos! Men vart har du köpt tröjan? :D Den var skit snygg.

Svar: Tack söta du. :) KappAhl förra året! Kramar /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-19 @ 19:17:30
URL: http://majjagustafssonn.blogg.se
Postat av: myy

vad tycker du om elf puder grejen kan du göra en recetion snälla ni är näst

2012-09-21 @ 23:04:40
URL: http://h3llokitty.bloggplatsen.se
Postat av: Helen

Hej!
Vart kan man köpa vanten du tar bort sminket med?

2012-09-22 @ 13:04:48
Postat av: Sofia

Grym video!!
Undrar bara vad du har köpt det vita linnet och halsduken du har i början av videon, skit snyggt verkligen!:)

Svar: T-shirten i början är köpt på KappAhl förra året så tror tyvärr inte den säljs längre, men halsduken är köpt på Lindex förra hösten. Kram! :) /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-22 @ 14:25:26

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0