09:22 Video: Foundation-rutin

Ni är en del som bett mig att göra en video där jag visar er min foundation-rutin. Jag filmade mig själv innan skolan häromdagen, sen dog kameran precis efter att jag hade gjort min bas + mina ögonbryn, så då passade det ju sig bra o ändå spara det liksom! För nu får ni se hur jag gör min bas när jag vill ha hög täckning (vi hade skolfoto samma dag). Eftersom att det inte var tänkt att det skulle bli en bas-video från början är jag lite borta, men jag hoppas ni uppskattar den ändå! Puss på er.
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad heter den sista låten i videon?

2012-09-07 @ 16:03:10
Postat av: Milly

vad heter fösta låten?:)

2012-09-07 @ 21:00:49
URL: http://everydaymilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0