23:50 Makeup på min vackra Gurka:

Lite förvirrande rubrik kanske, men "Gurka" kallar jag ju vår vän Louise. Eftersom det även finns en Louise som skriver denna bloggen ihop med mig så tänkte jag att det hade blivit förvirrande om det stod "Louise" i rubriken och det poppar upp ett annat ansikte, men nu inser jag att jag bara förvirrar er ännu mer...haha.
 
Så här sminkade jag i alla fall Gurka/Louise i helgen.
Du är så vacker på de här bilderna så jag får damp min vän! Fick nästan dåligt samvete av att redigera ljus osv. på de här bilderna...
Jag invigde min nya lilla trio med ögonskuggor från Wet n' Wild när jag gjorde den här sminkningen. Totalälskar färgerna! Eftersom skuggorna har en djup lila ton så gör det att gröna ögon (som Gurkas ovan) poppar extra mycket.

PRODUKTLISTA:

ANSIKTE:
- MaxFactor Xperience Weightless foundation "60 Medium Sandtone".
- Cover All Mix concealer från Make Up Store.
- MIYO Doll Face Compact Powder "01 Vanilla".
- Deborah Natural Effect Blush "Chocolate" som bronzer.
- PürMinerals Lava Rocks på kinderna.
- Champange-färgad skugga från IsaDora som highlighter på kindbenen.
 
ÖGON:
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Deborah 24 Ore Velvet Eyeshadow "02 Beige".
- Alla skuggor ur: Wet n' Wild Color Icon Eye Shadow Trio "Knock On Wood".
- Svart kajalpenna som eyeliner från Rimmel London.
- IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde".
- Maybelline the Collossal Volume Express mascara "black".
- Deborah Eyebrow Pencil with brush.
 
LÄPPAR:
- Deborah Light Creator Shine & Volume lipstick "6 Vintage Rose".
- Viva la Diva lipstick "59 Pink Peach".
Hoppas ni gillar det! Godnatt...

Kommentarer
Postat av: louise sandtjärn

du är sjuk i huvudet, du är vacker om någon morot <3

2012-10-09 @ 12:29:01
URL: http://louisesandtjarn.blogg.se
Postat av: michaela

så fint!

2012-10-09 @ 13:36:58
Postat av: Emma Norrgård

ursnygg sminkning! kan du inte göra tutorial på den? :)

2012-10-09 @ 18:25:28
URL: http://vitva.devote.se
Postat av: Anonym

Vaker!? Mer en vacker!!!! Du är oxå vacker! <3
JAg tycker du och Louis har en otroligt bra blogg!!! :*
Kram

2012-10-10 @ 16:31:23
URL: http://pinkmonkey.devote.se
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Snyggt!

2012-10-14 @ 11:45:13
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0