19:30 Osynlig läppenna?

IsaDora Perfect Lipliner "80 Transparent Lip Fix".
69 kr. på Kicks.se bland annat.
Produkten ser vit ut i pennan, men blir helt transparent när den appliceras.
 
Denna produkten släpptes i samband med IsaDoras höstkollektion "Paradox" och frågan är ju bara varför en sådan här penna inte släppts tidigare? Det är ju hur smidigt och logiskt som helst att ha en penna som passar precis alla läppfärger. It's a no-brainer! (Lätt att vara eftersmart...haha).

Den här pennan är precis som IsaDoras andra läppennor och appliceras alltså runt läppkonturerna innan läppstiftet åker på för att hindra att stiftet "blöder" utanför läpparna och sitter där det ska helt enkelt. Denna förklaras vara vattenresistent, utfyllande och fuktgivande.
 
Jag har testat pennan ett antal gånger och tycker den är fenomenal. Jag rekommenderar dock att fylla i hela läpparna med den innan applicering av läppstift och inte bara runt läppkonturerna. Det gör det den ska och för ett bra pris dessutom. Det allra bästa är ju själva konceptet och att det passar med precis alla färger på läppstift. Produkten känns lite fuktig på läpparna vid applicering, men när man gnuggar över- och underläppen mot varandra känner man den klistriga effekten som ska få läppstiftet att sitta.

Någon av er som har denna? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fenomenal* :P

2012-10-05 @ 19:47:45
Postat av: erna

hej jag gillar eran blogg

2012-10-05 @ 22:37:01
Postat av: erna

det här är den bästa bloggen jag har läst

2012-10-05 @ 22:37:45
Postat av: Anonym

när kommer svaren från frågestunden som skulle komma upp förra veckan?

2012-10-06 @ 09:36:16
Postat av: Amanda

Hej! :) tänkte bara nämna en grej ang. Drejarnas morgon och kvällstidningen. Hon berättar att hon inte alltid tvättar ansiktet på morgonen då huden "renas" av sig självt under natten vilket stämmer. Men det är den anledningen som gör att det är egentligen viktigast att tvätta rent ansiktet på morgonen så alla slaggprodukter måste ta vägen någonstans och inte bara försvinner av sig självt. De ligger alltså i din hy på morgonen om ni förstår mitt krångliga resonemang haha:D älskar er blogg!

Svar: Hej!
Jo, jag förstår precis vad du menar. Det är ju anledningen till att jag faktiskt tvättar ansiktet noga med enbart vatten på morgonen. Det funkar ju för mig, men om andras hy mår bättre av en drös produkter även på morgonen så sa man ju köra på det. :) Kram på dig! /Dejana.
Beautyfreaks

2012-10-07 @ 13:11:08
Postat av: Elsa, Filippa, Hanna

Tack för tipset!

2012-10-08 @ 10:27:55
URL: http://usdaily.myshowroom.se
Postat av: johanna

Men vilken smart grej!

2012-10-12 @ 15:39:37
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Kajsa

det finns såna innan, fast kanske inte från samma märke. Har använt en från nivea i många år. Tror det är nivea iaf :)

2012-10-13 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0