11:22 Aloe vera: Bra för insida & utsida

Ooooh herrejösses... Insåg precis att jag inte skrivit något här på fem dagar. Panik!! Den här veckan kan sammanfattas med ett ord: kaos. Ska hinna med träningar, projektarbete, prov & inlämningar, högskoleprov och förberedelser inför halloweenfest.. Sen ska jag hinna få upp min första halloween-video med! Har redigerat om videon 3 gånger nu, och det VILL inte funka. Både jag och Dejana har sjuk otur när det kommer till redigering.. Ni anar inte hur frustrerande det är. När det verkligen inte VILL fungera.
Tänkte att jag kunde ge er ett litet tips "för insidan"! Ni är många som frågar mig hur man ska göra för att få en finare hy. Och mitt främsta tips är - må bra & lev hälsosamt! När jag sover bra (inte just nu... åh klockan är alldeles för mycket när jag skriver detta), dricker mycket vatten och sveeeettas en massa genom träning, samt äter nyttigt, speglar det sig på mitt yttre! Tycker jag i alla fall.
 
Testa "Aloe vera"-drycken om du inte redan gjort det. Perfekt som ett litet mellanmål eller efter träningen, precis som det står på förpackningen. Aloe vera är väldigt lugnande och läkande, speciellt bra för problemhy. Aloe vera drycken innehåller 50 % aloe vera, och fruktkött från plantan. JAG tycker om smaken på den, men Dejana gör verkligen inte det. Så ni får helt enkelt testa den och se! Det är väldigt olika person till person, hehe.
 
Finns att köpa på bland annat ICA Kvantum och i hälsokostaffären, runt 20 kr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varning, den smakar skit!

2012-10-23 @ 13:39:35
Postat av: M

Jag tycker den är supergod!

2012-10-23 @ 16:28:43
Postat av: Anonym

använder du dig av balsam-metoden eller kör du men bara vanligt shampoo och balsam!!! du har assssssssssfffiiiinnnntttt hår nämligen!!

2012-10-23 @ 19:39:48
Postat av: Julia

Som att man inte redan testade den för 1 år sedan? Haha

2012-10-24 @ 16:04:08
Postat av: Lina

Är den nyttig:)?

2012-10-27 @ 22:03:46
Postat av: Alma

har ni något bra tips på en god dryck som man kan ta med sig till sin sport och ha efteråt?
ps: ni är grumma

2012-11-04 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0