20:56 Åren som har gått..

Ni vet vad man brukar säga, att tiden går så himla fort! Men det är ju så sant. Saker och ting jag gjorde för fyra år sedan, kan jag minnas SÅ väl att det verkligen känns som att det var i förra veckan typ. Jag har bloggat sen var jag tretton år ungefär, men började inte blogga mer på allvar/göra videos förens jag var lite äldre.
 
Tänkte att det kunde vara lite kul att titta tillbaka på åren som har gått..
 
Den här videon spelade jag in i September 2009. Inte så himla längesen, men jag tycker att jag ser SÅ liten ut ändå! Vad gick jag i här? Åttan/nian? Haha, det är så roligt att titta tillbaka på gamla videor.. Vet fortfarande inte vad jag tänkte med den här frisyren.. Men, tanken var väl god? Haha.
 
 
Det här var också 2009 men lite senare på året.. Gissa om jag saknar den babyhuden? Tänk om jag hade uppskattat den mer då!
 
Och här kommer den första videon där jag faktiskt pratade.... Gud, sitter här och skäms över fjortis-Louise som bara lyser i den här videon. HAHAHA! Så som jag är i den här videon är jag INTE alls i "verkligheten". Pratar så tillgjort och nää... Haha. Men man måste ju börja någonstans, eller hur?
 
 
För bara några år sedan var jag världens minsta lilla kotte (haha), utan några som helst former och kunde stoppa i mig vad som helst utan att det syntes utanpå. Kul så länge det varade liksom! Haha, nejdå.. då trodde jag aldrig att jag skulle få några som helst kvinnliga former, MEN de kom några år senare ändå, hehe.
 
And now....
 
 
Hoppas ni uppskattade det här inlägget.. Tänkte att det kunde vara kul för även er att se vilken utveckling det skett bara på några år! Haha..

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!
Vad lustigt, kollade på den där hårvideon för inte alls längesen! Du har verkligen utvecklats på alla sätt! :D och den där sista videon på din Leona Lewis sminkning, absolut en av de snyggaste du har gjort, den passar dig såååå bra! Kram

2012-11-13 @ 21:33:29
Postat av: madde

haha vad söt du är!

2012-11-13 @ 21:44:08
URL: http://maddesegnablogg.blogg.se
Postat av: Anonym

så söt <3

2012-11-14 @ 11:40:22
Postat av: Olivia

Vill bara säga att det är otroligt farligt att använda glitter som inte är speciellt till ögonsminkningar nära ögonen! Så att använda glitter från panduro är ingenting jag rekommenderar till någon, de har hårda kanter (som man kanske inte märker själv) som kan skada ögonen något så otroligt! Du borde skriva det och sluta använda det, inte bra alls att rekommendera det. Ni / du har många läsare som tar tips från er :) Annars var det en snygg sminkning!

Förlåt om jag låter bitter, vill bara inte att någon ska skada sig i onödan :)

2012-11-14 @ 17:38:36
Postat av: E L I N F E L I C I A S

leona lewis sminkningen är så himla snygg!

2012-11-14 @ 17:59:01
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Jessica

Man märker verkligen inte hur man har förändrats förrän man ser någonting sånt här på sig själv. Kul att se faktiskt :D

Det är ju samma sak med bilder, man sitter och skrattar och tänker "fy vad hade jag på mig? Hur liten ser inte jag ut även fast det kanske bara var två år sedan" haha, fin tanke ändå :D

2012-11-14 @ 19:13:06
URL: http://Jescas.blogg.se
Postat av: Linnea

Du är så himla söt Louise!
Vad heter låten som spelas i den första/översta videon?? Är helt såld på den!

2012-11-15 @ 16:19:39
Postat av: angelika

Det är alltid kul att titta tillbaka så här och se hur mycket man har förändrats och utvecklats! Jag är ganska säker att jag upptäckte er blogg genom den första videon "enkel, snabb och snygg frisyr!" :)

Titta gärna in på min beautyblogg! www.letsmakeup.devote.se

2012-11-15 @ 22:00:20
URL: http://letsmakeup.devote.se
Postat av: Anonym

hihi jag upptäckte eran blogg genom den första videon :D

2012-11-16 @ 15:00:18
Postat av: Pernilla

Åh, jag blir tokig så bra låten är i första video, vilken är det?!?! kul med jämförelser förresten..:)

2012-11-17 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0