14:26 Gårdagens make up: Brunett

Igår var det planerat att jag skulle iväg på festligheter, så därför sminkade jag mig till det. Men.. planerna ändrades och ni som följer mig på Instagram (louisestyle), vet att jag, Enni och Dejana stannade hemma och typ... sov istället. Haha! Men det var gött det med!

Det här blir egentligen den första festsminkningen, eller den första sminkningen för er, med mig som brunett! Det är så roligt att färga håret tycker jag, för garderoben blir typ helt ny och man får sminka sig på ett nytt sätt.
 
Igår gjorde jag i alla fall en sotning som gick i blåa/gråa toner. Jag har tagit bilderna vid mitt sminkbord eftersom att det var mörkt ute, men jag tycker inte att ögonskuggorna blir rättvisa på bild.. sminkningen ser mycket mer ljus ut än den var!
 
 
ANSIKTE:
Loreal Infallible foundation, i färgen "125 Natural Rose"
Viva la Diva 3-in-1 concealer
"Fit me" puder från Maybelline, i färgen nr 120
Solpuder, Isadora i färgen "Terracotta Nougat"
Korallfärgat rouge från en ögonskuggspalett Dejana köpt i Serbien
 
ÖGON:
Ögonskuggor från Pierre Réne i färgerna, nr 31, nr 122, nr 12
Svart kajal från Lumene
Vit kajal, H&M
Mascara Volume&Care från Deborah
 
LÄPPAR:
ShineCreator läppstift (NYTT!), från Deborah i färgen nr 15

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill gärna se en review på din smashboxfoundation :D

2012-11-18 @ 14:57:21
URL: http://elinsofialovisa.devote.se
Postat av: Jessie

Du passar verkligen i brunt hår, fast du var väldigt fin som blondin också :)

2012-11-18 @ 14:58:23
URL: http://lifebyjessie.blogg.se
Postat av: Lisa

Sööt du! ♥

2012-11-18 @ 14:58:51
URL: http://photoobylisa.blogg.se
Postat av: Clara

Menar absolut inte att du är ful om du byter tillbaka för det är du inte! ;)
Men det jag ville säga var att du ser mycket mognare ut i brunt hår.
Ta det som en komplimang :)

2012-11-18 @ 15:58:40
Postat av: Anna

gör en video så man får se ordentligt hur håret ser ut nu när det är lockigt och inte så hyper plattat som det var efter du varit hos frissan! :D

2012-11-18 @ 16:55:48
Postat av: sofia

kan inte du göra en outfits of the week video? :dd
eller lägga upp bilder?
skulle vart sjuuukt kul!!!

Dejana kan oxå göra det om hon vill.

2012-11-18 @ 20:41:36
Postat av: Marriis

Hej fina Louise! :)
Har läst er blogg länge men tror det är första gången jag kommenterar. Jag ville bara säga tuuusen tack till dig. Anledningen? Jo, jag har nämligen lockigt hår precis som dig och jag överdriver inte när jag säger att jag inte visat mig med lockigt hår utanför dörren sen jag var 11år, jag är 16 nu, för jag har tyckt det har varit så stort och fult.. haha. Men nyligen testade jag kokosoljan som du tipsade mig om och fick urfina lockar och för någon vecka sedan tog jag mod till mig och gick till skolan med helt naturligt hår. Det kändes såå himla bra att känna sig fin 'naturligt', utan att behövt platta det. Tack till dig för det grymma tipset och sköt om dig :D

2012-11-18 @ 21:40:49
Postat av: Anonym

Louise det var ett tag sen du svarade på blogresponse?!

2012-11-18 @ 22:35:40
Postat av: yomna

kan inte du lägga up några bilder på dit "nya" hår =D

2012-11-19 @ 15:53:45
Postat av: yomna

"när det är lockigt då"(så klart)

2012-11-19 @ 15:54:53
Postat av: Sara / Prettypolish

Så fin du var som brunett! Du passar ju såklart bra i blont också, men detta var supersnyggt! :)

2012-11-22 @ 21:16:46
URL: http://prettypolish.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0