18:49 ISTÄLLET FÖR NEULASH!

Ni är en del som har frågat om tips för att få ögonfransarna starkare och längre. Så nu tänker jag komma med ett litet men VÄLDIGT effektivt tips!

Jag nämnde i det här inlägget att kokosolja bland annat kan vara bra för ögonfransarna. Sedan jag började smörja in ögonfransarna med kokosolja innan läggdags kan jag ärligt talat säga att mina ögonfransar har förbättrats sååå mycket. Jag tappar inte alls lika många fransar längre (det märker man tex när man ska tvätta bort mascaran), och de har växt en del också.

Så iväg med er till närmaste hälsokostaffär (eller ICA kvantum där en burk kostar 36 kr!). I hälsokostbutiker så blir en burk din för 50 kr.



Har tyvärr ingen direkt "före"-bild att visa. Vilket är synd! Men om ni testar detta så får ni väldigt gärna ta före och efter bilder, och gärna maila dem till oss på [email protected]. Det vore väldigt kul o se resultat! Puss.

Kommentarer
Postat av: Ina

Hej! Googlade lite och det va många som skrev att dom började lukta surt efter att ha använt denna på kroppen och ansiktet :/ har du känt av det än?

2012-05-22 @ 22:29:53
Postat av: Maria

Hur gör du då? Kletar du lite på en bomullstops och drar över rötterna eller över hela fransarna? Tänker att det kanske blir för fett/flott runt ögonen annars (mina ögon pallar inte det, utan de svullnar upp om jag har för mkt fett/olja i närheten).

2012-05-23 @ 00:26:33
Postat av: Emilia

SNÄLLA HJÄLP MIG!!!



Jag tar studenten nästa vecka och vet inte vad jag ska ha för sminkning!!! Jag har gyllenbrunt hår och gröna ögon! Snälla kom med tips, helst en video!



Tack för en oerhört bra blogg! :D <3

2012-05-23 @ 19:55:30

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0