17:22 MIYO Mini Drops "No 29 Green"

Minns ni att vi visade de här nagellacken i bloggen för inte så länge sedan? Ni var nyfikna på hur färgerna just vi fick hem ser ut på naglarna.

Här har ni lacket i färgen "No 29 Green" och doften heter Papaya.






Jag har bara testat lacket en gång, men kan berätta om hur mitt första intryck var lite kortfattat.
Jag hade inget topplack, men ett baslack (båda hjälper att hålla lack på plats samt skyddar nageln mot missfärgning och skada) och då höll lacket i flera dagar utan att skalas av. Det var varken överdrivet bra eller dåligt när det kom till hållbarhet. Det krävdes dock bara två lager för full täckning, det doftar gott länge och då och då kommer man på sig själv hur man sitter och har fingrarna halvt uppkörda i näsan, haha..

Det enda negativa jag kan komma på att säga om lacket är att just denna färgen. Jag trivs verkligen inte i mörkgrönt! Det är ju dock en smaksak och individuellt för alla, men vill gärna testa de andra färgerna/dofterna. En till sak som är lite synd är att skimret man ser i flaskan inte syns alls lika tydligt på nageln. Det syns dock mer än det gör på bilderna! Annars: superfina och söta lack av bra kvalité för lågt pris. Kul med doft!

Lacken kommer som sagt ut i butik i slutet av maj och kommer att kosta ca. 35 kronor/styck.

Kommentarer
Postat av: Hair et cetera

Fint :)

2012-05-09 @ 18:34:23
URL: http://hairetcetera.blogspot.com
Postat av: Alice

Hej! Jag vet inte om det här passar in på er blogg men jag ska på bröllop i juni och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Ni kanske skulle kunna göra ett inlägg med lite tips? Man kan ju använda samma klänning till skolavslutningen :)

2012-05-09 @ 18:38:59
Postat av: Ebba

Fint!

2012-05-09 @ 20:54:11
URL: http://ebbzzi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan, jag skulle vilja rekommendera Glossybox.se Man får hem 5 produkter i månaden för 139kr, tänkte att ni är produktgalna så tipsar er;)

man kan även bjuda in vänner och då tjänar man glossydots, när man kommit upp i 400(?) så får man en gratis box. ^^ billigt och bra.

2012-05-10 @ 16:47:53
Postat av: M A Y I A V A L L I N

Du skrev typ aldrig vilken affär man kommer kunna köpa dom, vet du inte det själv? För jag vill gärna veta det. Du skrev bara att dom kommer komma till butik..

Fint btw! :D

2012-05-11 @ 20:34:02
URL: http://mayiavallin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det verkar väldigt spännande med doft på nagellacket, ska bli spännande att testa!

Jag håller med dig om färgen, jag gillar grönt men föredrar pastell färger när det kommer till grönt :P

2012-05-12 @ 16:57:54
URL: http://glambymatilda.blogspot.se
Postat av: ge

Woww

2012-09-13 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0