18:41 Rabattkod på Allice.se

Jag tänkte bara tipsa er om sminkwebshopen Allice.se som säljer bland annat märkena Wet n Wild, Ecotools (både jag och Dejana älskar deras borstar) och Lily Lolo. Ni vet säkert redan vid det här laget att min favorit mineralfoundation kommer ifrån Lily Lolo!

Just nu kan vi erbjuda er en rabattkod på Allice.se! Hur kul är inte det?
Anger ni rabattkoden "Beautyfreaks" får ni 15 % på köp över 100 kr fram till den 31 mars! Så skynda o fynda!

Jag äger faktiskt ett läppbalsam från den här webshopen. Smith's Rosebud salva! Den fungerar inte bara som ett läppbalsam utan också som en universalkräm till bland annat spruckna händer och torra nagelband.
Klicka här för att komma till läppbalsamet.

Såhär ser burken ut. Balsamet är väldigt krämigt och i en lätt rosig nyans.

Och såhär ser det ut på läpparna! Det ger en fin glans och läpparna blir lätt färgade.

Kommentarer
Postat av: NELLY & emelie

Luktar det ros också?

2012-03-10 @ 19:01:42
URL: http://nefo.blogg.se/
Postat av: Hanna Söderberg

Har sån också! Tycker dock att det luktar lite skumt ;) fast ändå blev jag beroende av den... :)

2012-03-10 @ 19:26:55
URL: http://hannasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

eran uppdareing SUGER !!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-11 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0