15:43 Få håret att dofta gott längre!

Det är MÅNGA av er som har frågat efter ett schampo & balsam som gör håret väldigt väldoftande, och länge! Ni vet hur det är.. Man står i duschen och håret luktar himmel, sedan försvinner doften så fort håret torkat. Jag har hittat ett schampo som detta INTE händer med, hehe.

Detta schampot gör att håret doftar såååå gott, även när det torkat. Även två dagar efter tvätt så luktar håret fortfarande lika gott.

Schampot är Schwarzkopf "Asia straight", likaså balsamet. Det är meningen att håret ska slätas ut och bli riktigt rakt av det, men jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om det. På mig, med självlockigt hår, funkar det inte. Dock blir mina lockar mer följsamma och mjuka, inte lika "burriga". Så tummen upp för det ändå!

Schampot & balsamet finns att köpa på bland annat ICA Kvantum. Det var där jag och mamma köpte det, hehe. Jag har till och med för mig att vi köpte det för att det var extrapris på det, så spring och kolla! Annars ska det väl också finnas på typ Lindex, KICKS osv..


Kommentarer
Postat av: Xia

Detta kanske bara gällde

Mig o min bror, men när vi (båda kommer från asien) så fick jag ordentlig klåda i hårbotten o min bror tappade hår :/



Sen så är det rätt så mkt silikon i balsamet

2012-03-31 @ 16:01:16
URL: http://xiahallding.blogg.se/
Postat av: Josefin

jag har testat det och LOVE IT som du säger luktar himmelskt efter håret torkat. TUMMEN UPP fr shampoot o balsamet :D <3 ha en bra dag kramar Josefin :D

2012-03-31 @ 16:40:23
URL: http://jossansfinast.blogg.se/
Postat av: malin

du som har lockigt hår borde verkligen prova balsammetoden !

vet inte om du har hört om de men du kan läsa mer på lockig.se eller junesabstracts.blogg



ett litet tips ;)

2012-03-31 @ 16:40:31
Postat av: Anonym

Svara på blogresponse!!! Ni är ju två stycken.

2012-03-31 @ 17:05:56
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

haha nä rakt blir det INTE kan jag ju säga.. Total besvikelse då jag skulle ge mycket för ett sådant schampoo.



Men gott luktar det banimej, så ja, tummen upp för det! :)

2012-03-31 @ 19:21:15
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: sophie*-^

Vet inte om jag vågar köra på det, allt från Schwarzkoph i Gliss serien kliar jättemycket i min hårbotten, får mig att tappa asmycket hår och ger mig mjäll.

2012-03-31 @ 20:02:15
URL: http://www.daybay.devote.se
Postat av: Mathilda

Hey! Finns det någon möjlighet att ehm "anlita" er till balen iår? Sminkningen oså :) Såg att ni gjorde det förra året på någon och jag är väl i någon slags panik just nu haha.. Hör gärna av er :)

2012-04-01 @ 11:39:02
Postat av: Selma

Hej! Jag vill gärna köpa det där shcampoot och balsamet men jag är lite osäker över vad de innehåller. Kan inte du (Louise) eller Dejana kolla ifall de här produkterna innehåller ett eller flera av dom där dåliga ämnena som inte är bra för håret?



Tacksam för svar :) <3

2012-04-01 @ 11:53:34
Postat av: Pia (Glitzy Gloss)

Ja, luktar himla gott :)

2012-04-01 @ 16:38:50
URL: http://glitzygloss.wordpress.com
Postat av: Amra

Kan ni svara på bloggresponse? Ni är 2 stycken och jag har väntat i typ 6-7 dagar på svar! Vill verkligen ha svar på min fråga!! Så snälla, skärp er!

2012-04-01 @ 21:14:51
Postat av: Miranda

Detta schampoo och balsam fungerar inte alls på mig. Utan den ger mig en förfärlig klåda i hårbotten! Så jag rekommenderar den INTE: men jag kan ha de andra Schwarzkopf och de funkar fint fint! :)

2012-04-02 @ 11:31:06
Postat av: nathalie

Produkterna från Gliss doftar väldigt gott men mitt hår tyckte inte om det där schampot och balsamet. Provade för ganska längesedan men håret blev jättesträvt och konstigt :(

2012-04-06 @ 20:44:10
URL: http://nathalieisadora.blogg.se/
Postat av: Judith

Oo Det shampot har jag och jag håller med

2012-05-30 @ 14:17:35
URL: http://accordingtosara.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0