23:40 Ny produkt från Nivea:

Hej på er alla läsare! (Eller ni som är kvar...) Jag lever! Har sån galen jävla ångest. Jag varnade ju er att jag inte skulle kunna uppdatera bloggen ibland eftersom jag varannan vecka inte har internet (är i Serbien - KLICK), men varje gång jag inte kan uppdatera får jag ångest så jag mår illa. Det påverkar min semester en aning faktiskt...men jag ska göra mitt bästa! Får försöka hitta ett system och förinställa inlägg, men det är svårt att bajsa ut 14 inlägg på en gång.

Annars? Jag lever livet med vänner och släkt i 40 graders värme. Kan inte klaga på någonting förutom att det är svårt att somna när det är så här varmt...haha.


Nivea Double Effect Eye Make-Up Remover.
Köpt här i Serbien (minns inte för hur mycket), men kostar 50 SEK i Sverige. Finns på Kicks.

"NIVEA VISAGE DOUBLE EFFECT EYE MAKE-UP REMOVER tar effektivt och snabbt bort även extreme vattenfast mascara utan att skada ögonfransarna.

Två-fas formulan är berikad med majsmjölsextrakt:

  • Avlägsnar effektivt även extra vattenfast mascara.
  • Den vårdande och milda formulan skyddar ögonfransarna  och är speciellt utvecklad för det känsliga området runt ögonen." - www.nivea.se

Har hunnit testa denna en gång och blev positivt överraskad. Tvättade bort sminket otroligt skonsamt och effektivt. Nu återstår bara att se hur den tar bort vattenfast smink.

Kommentarer
Postat av: Josefin :)

Säg till om den gör det, för jag har svårt att hitta en remover till min vattenfasta mascara :)<3

2012-07-15 @ 09:19:15
URL: http://jossansfinast.blogg.se/
Postat av: Annica

Ha semester och njut, inte bara att ha prestations ångest, vi bloggläsare väntar ju på dig när du lan blogga igen...Vila, njut och lev!

2012-07-15 @ 10:03:57
URL: http://annicaj73.wordpress.com/
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

Nämen Dejana! Så behöver du inte känna! Vi läsare kan kika i ert arkiv tills ni kommer tillbaka;) Njut nu av din semester, det är du värd!! Kram

2012-07-15 @ 10:35:12
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Alina

Ta all tid du behöver <33 vi väntar, och ha det så kul

Postat av: Helena

Du måste inte skiva inlägg så fort du har internet! Njut av resan, vi väntar :)

2012-07-15 @ 14:48:54
Postat av: Sofia

Njut av resan Dejana! Vi finns kvar ändå!! NJUT BARA NJUT, för vet du? Du är så värd det! Kram på dig!

2012-07-15 @ 19:03:05
Postat av: Lovisa

Den använder jag varje dag för att ta bort vattenfast smink och den funkar superbra! :D

2012-07-15 @ 19:10:03
URL: http://lovisakanniusblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är den bästa removern jag någonsin testat. Funkar kalas bra på min vattenfasta mascara!

2012-07-17 @ 08:06:52

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0