13:37 En sommarmakeup: Kvällstid

Detta var INNAN jag riktigt började sola...blä! Ni får se mig snart igen, haha.

Detta är i alla fall en makeup jag bar för ungefär en vecka sedan när jag skulle ut med mina vänner här i Serbien. Superfin och lyckad kväll förövrigt!




PRODUKTLISTA:

ANSIKTE
- Cover All Mix från Make Up Store.
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".
- IsaDora Bronzing Powder "Terracotta Bronze".

ÖGON
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Alla skuggor ur IsaDora Eye Shadow Trio "81 Cool Browns".
- IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde".
- Make Up Store Multi Lash mascara + Maybelline the Collossal Volume Express mascara.

LÄPPAR
- Deborah Light Creator Shine & Volume lipstick "6 Vintage Rose".
- Pierre René Sweet Berry Gloss "42 Perfect Pink".
Superenkel och odramatisk makeup. Egentligen inget att visa, men ni brukar vilja se även så här enkla makeuper. Detta känns mest passande till sommarkvällarna. Får se till att dra till med en mer dramatisk makeup snart igen känner jag. Kanske en färgglad sotning eller något i den stilen. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej kan ni visa alla era nagellack?? Och säga vilket märke som är bäst/sämst?? O varför?? Kram

2012-07-16 @ 15:42:12
Postat av: Julia

Fin sminkning Dejana! :)

2012-07-16 @ 18:04:02
URL: http://celistyojulias.blogg.se/
Postat av: Anna

Sjukt fin du är! :D

Älskar era Haul videos, får himla mycket insperation! ♥ Fortsätt som ni gör!! :)

2012-07-17 @ 23:54:18
URL: http://namnetblevanna.blogg.se/
Postat av: FRIDA♥

Så himla fina är ni båda två, älskar era videos!



Kram:)

2012-07-18 @ 18:58:41
URL: http://minlillagarderob.blogg.se/
Postat av: edina

ok hej dejana jag älskar både er blogg och allt och jag har typ kollat på varenda video som du har gjort och jag kollade på en från 2010 och då sa du att många skrev dumma komentarer. som att du va ful och jag tycker själv att du är mycket finare en alla andra och jag hatar inte luis men jag kanske inte bara gillar luis lika mycket som dig och jag har några önskningar som jag hopppas att du kan uppfylla på video. haul-sminkningar-tips-om du kan sjunga lite-filma när du går på stan och säga vart du bor i video typ gnosjö gislaved borås eller så tack puss>3

2012-07-24 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0